תחזיות מלוחות: מפת המחירים הבינלאומית

בתקופה של חוסר ודאות גדול, יש צורך בנקודות איתנות. אפילו בנדל"ן. ובכן, בטור של היום ננסה ליצור מעין מיפוי של מה יהיה המצב העולמי בפנורמה של נדל"ן יוקרתי. הצהרנו שוב ושוב כי פלח זה בדרך כלל נשאר ללא שינוי.

מכיוון שהביקוש לכל מוצר "ראשי" אינו עובר שינויים, אלא נשאר קבוע. אך בשנת 2020 צוין כי במהלך חירום הפנדמיה, אפילו מגזר זה לא היה פטור מהמשבר. זו הסיבה שהיום ננסה להבין מה הסיכויים בתחום לבני היוקרה.
אז אם אתם מוכנים וחמושים בעט ונייר, בואו נתחיל!

כל הניתוחים שלנו מבוססים על אינדקס מאוד ספציפי, שהורכב על ידי Savills: World Cities Prime Residential Index. אינדיקטור זה שימש להגדרת מגמות המחירים של 30 ערים בינלאומיות, הידועות כמייצגות כלכלה חזקה ומרקם חברתי די מוצק. ובכן, נראה כי השביל האופטימי יופיע סוף סוף בחודשים הראשונים של 2021, מה שמוביל לעליית מחירים לא כל כך פרופורציונאלית על נכסי יוקרה. לפני שננתח את הערים בפירוט, נזכור כי עליית או ירידת מחירים אינה תמיד שם נרדף למשבר. ואכן, לעיתים קרובות עליית שווי השוק מסמלת התאוששות כלכלית, מכיוון שהנכס יוכר למעשה כראוי לערך זה. ולכן עם מחיר התואם את שאר השוק. אם נחזור לטור שלנו, האנליסטים צופים עליית מחירים של 1.6% במותרות. אבל בואו נראה יחד איך הערים השונות בעולם יהיו שונות זו מזו.

קצב הצמיחה הגדול ביותר יונע על ידי סיאול, ברלין וסידני. שלוש מציאויות שונות לחלוטין אך עם מספר אחד משותף: 6.8% יותר מאשר בשנת 2020! מה שאומר, לדברי מומחים, התאוששות מהירה יותר מבחינת השקעות יוקרה.
עם זאת, גם גואנגזו הסינית מתעוררת. אנליסטים מצפים הרבה מהמציאות הזו, בהתחשב בתהליך העיור העצום שנחנך כבר בשנת 2019, מה שהפך אותו לאטרקטיבי יותר ויותר בעיני משקיעים פוטנציאליים. אבל לא רק. הכוח שיאפשר להמריא לגואנגג'ואו הוא גם הקרבה לשנזן, שמוגדרת ככלכלה השלישית בגודלה בסין!

אין חשיבות משנית, העיר מיאמי וכדומה. ערים המציעות נופים טבעיים עוצרי נשימה ושמסיבה זו יכולות להרשות לעצמן לנפח את מחירי הצעותיהן בשוק. שוב לצורך הפסיכולוגי העז להשקיע בסביבה לא רק מפנקת אלא גם מרווחת חיצונית. אחרונה חביבה היא רשימת המטרופולינים עם מחירים יציבים ואפילו יורדים בנוף היוקרה הנדל"ן. ראוי להזכיר את מילאנו ורומא עבור איטליה, מדריד, ברצלונה, ליסבון, ניו יורק והונג קונג. לא נכלל כי ירידת מחירים זו עשויה להיות חיובית להתאוששות כלכלית מהירה. אבל נחכה כמה חודשים כדי לומר בוודאות. עד אז, המשיכו לעקוב אחרינו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB