וילה די קפריו למכירה בלוס אנג'לס!

אתה יודע, עולם הסלבריטאים תמיד עורר כל כך הרבה קסם. למעשה, אין זה מפתיע שאפילו בנדל"ן החלטות הקניה והמכירה של ידוענים מעוררות עניין מיוחד. החדשות הן בעיקר הבתים החדשים הקיימים בשוק הנדל"ן השייכים לאנשי ה- VIP הפנטומיים. בטור של היום, ניתן לכם מידע נוסף אודות מכירת וילה די קפריו!

עסקה שעוררה עניין רב בשוק הנדל"ן בלוס אנג'לס. אז, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל את הטור שלנו עוד היום!

נתחיל לתת קצת מידע על המאפיינים של וילה זו. אנו מתחילים מההנחה, למעשה, כי הבית הזה נבנה לפני כמעט מאה שנים ונרכש לפני יותר מ -3 שנים. תמורת כ -5.75 מיליון דולר. התמורה של 4.9 מיליארד יורו. הנכס נבנה בשנת 1926 וכולל סגנון "טיודור". הוא מורכב מ -5 חדרי שינה וזכה לכינוי Red Oak Manor. הוא ממוקם מאחורי שני שערים גדולים, והוא מתנשא מעל אחד הרחובות הספציפיים והידועים ביותר של לוס פליז אוקס. דווקא למרגלות הרי סנטה מוניקה. אזור מוכר במיוחד שכן הוא פוקד פנים ידועות מעולם הבידור.

למרות היותו בית עם מאה שנות היסטוריה מאחוריו, המראה הוא בעיקר עכשווי. אנחנו מדברים על כ -430 מ"ר המאופיינים בבהירות רבה ועם ריהוט בצבע רך ותקרות גבוהות. בקיצור, המאפיינים המשותפים שהופכים את הבית הזה למקורי בהחלט אך יחד עם זאת מלכותי ומסביר פנים.

הווילה כולה מצוידת גם בחדר אוכל רשמי במיוחד, חדר מולטימדיה ואפילו שלושה קמינים. לכן אנו יכולים לומר שנוחות בוילה זו בהחלט לא תחסר! כדי לתת נגיעה נוספת של הרפיה לכל הבית, נוכחות של אזור יוגה המתקשר עם חדר השינה. אחרון חביב, חדר שינה לאורחים

מבחוץ המבנה מציע אזור בילוי. אופייני לכל הבתים שצצים באזור זה. בריכת שחייה ומרכז בריאות בלתי נמנעים לנכס ברמה זו. כפי שנאמר בעבר, הצבעים העיקריים המאפיינים את הבית הזה נוטים להיות צבעים ניטרליים, המעוררים את הטבע שמסביב. לא מפתיע, בהתחשב בנטיות הברורות לאקטיביזם סביבתי שהביע די קפריו בעצמו מספר פעמים.

בנוסף, הבחירה בלבן כצבע העיקרי של הקירות מבטיחה התפשטות טבעית ומדהימה של האורות הנכנסים מבחוץ. כל חדר מסביר פנים יותר, הודות לנוכחות אורות חמים, המרככים את הלבן הטהור של הרהיטים, ומרככים את הפרטים הזוויתיים יותר.

בקיצור, אתה מבין מדוע מכירת בית כה פשוטה אך בו זמנית מבוקשת זכתה לתהודה רבה כל כך. אבל אם אתה רוצה לדעת יותר על זה ועל חדשות רבות אחרות, אתה רק צריך להמשיך להתעדכן כאן! בבלוג שלנו! בכל יום, בריאליגרו, נודיע לך על החדשות האחרונות בנוגע לשוק הנדל"ן הבינלאומי. אבל גם על כל המגזרים המתמשכים סביבו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB