שינויי אקלים: נקודת המפנה האוסטרלית

מי אמר שנדל"ן לא יכול לעזור במאבק נגד שינויי האקלים?
ובכן, החדשות שעליהן נדבר נוגעות בדיוק לאופן שבו חברה אוסטרלית הפכה את הנדל"ן שלה לקיים יותר. על ידי עזרה רפלקסיבית במאבק נגד שינויי האקלים! האם אתה סקרן לדעת יותר? אז, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל את הטור שלנו עוד היום! היום ניקח אתכם לסידני, אוסטרליה. במיוחד בפרבר וילטון.

למעשה, הוכרזה יוזמה חדשה, המספקת חיסול גגות כהים מבתים. זה למעשה יתרום, כפי שהוסבר בשורות הבאות, לחיסול ספיגת החום. אזור הייחוס, למעשה, ידוע בטמפרטורות גבוהות מאוד שלו, לעתים קרובות קרוב ל 50 מעלות צלזיוס בעונות החמות ביותר. על ידי ביטול הצבעים הכהים יותר, דווקא של הגגות, ניתן יהיה להימנע מספיגה מוגזמת של חום אשר, משנה לשנה, מייצרת עלייה משמעותית בטמפרטורה בכל האזור. אבל הצעת החוק החדשה בהחלט לא עוצרת כאן! זה בהחלט יותר מורכב ומנוסח. בואו לגלות יותר!

שוב כדי לעודד הן נדל"ן אך גם את ההגנה על הסביבה הסובבת ותנאי האווירה, נבחנים פרמטרים נוספים. כמו למשל של מתן שטחים ירוקים. בפירוט, יצירת מסדרונות אמיתיים של עצים בין בניינים חדשים לבניינים קיימים. כמו כן, לא חסרות יוזמות הנוגעות ליצירת בתים חדשים. תמיד מתוך מטרה למאבק בהורדת הטמפרטורות. על פי דו"ח האקלים האחרון של IPCC, הטמפרטורות באוסטרליה עלו ב -1.4 מעלות צלזיוס. הסף המרבי הנוגע להסכמי פריז היה 1.5 מעלות צלזיוס. זו הסיבה שחריגה מרמה זו באמת תסכן את כל האזור. כדי למנוע את התוצאה ההרסנית הזו, היה צורך ללא ספק לנקוט באמצעים חדשים אלה. אבל העיר וילטון בהחלט לא הייתה הראשונה שלקחה יוזמות אלה שהוגדרו כ"גג קריר ".

כבר זמן מה נחנכה תוכנית בניסיון להוריד את הטמפרטורות בניו יורק. במקרה זה, הסיבות ברורות מאליהן, בהתחשב בגודל המטרופולין.

אך מדוע אם כן לבחור להשתמש בצבעים בהירים יותר לגגות הבתים? התשובה נמצאת בחוקים המדעיים שבמקרה זה משולבים עם חוקרי הצבע. די לומר שבמקומות החמים ביותר בעולם רוב הבתים לבנים לגמרי. הסיבה לכך היא שהצבע הלבן בניגוד לצבע השחור (המושך באופן טבעי אור, ולכן חום) מסוגל לשקף את כל החום אשר לכן אינו נספג. לא לשנות את הטמפרטורות שמסביב. אבל גם בתוך הבניין עצמו!
סקרן כתופעה, נכון? מי יודע כמה יוזמה זו תוכל להוריד את הטמפרטורה ולהשאיר אותה מתחת לסף שנקבע.

למידע נוסף על זה ועל חדשות רבות אחרות הקשורות בנדל"ן, ובכן ... הישאר איתנו! כל יום, בריאליגרו, נעביר לך את כל החדשות הספציפיות ביותר בנוגע למגזר שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB