ארה"ב שוברת שיאים: נדל"ן חסר תקדים

אחרי שנה ממש קשה שאתגרה אפילו את הכלכלות החזקות ביותר, ראינו כיצד הנדל"ן השתנה על בסיס צרכי שוק חדשים. לבתים בפרברים הירוקים יותר יש ביקוש רב יותר מאשר לבתים במטרופולינים גדולים. ובכך מדגישים מגמה חדשה המיועדת להישאר בשנים הקרובות.

זה הנוגע ליצירת סביבות במגע מתמיד עם הטבע שמסביב. למרות שהשינויים היו אפוא ניכרים, היו כמה מציאות שחרגו מכל הציפיות. אולם בטור של היום נדבר על נדל"ן שובר שיאים באמת. הארה"ב. למרות שלמעשה הקשיים השונים הקשורים למקרי חירום במגיפה לא היו חסרים, נראה כי שוק הנדל"ן האמריקאי התאושש במהירות ואף עלה על הנתונים הסטטיסטיים הטובים ביותר שנרשמו בשנים קודמות. לכן, אם אתה רוצה לדעת יותר ולא יכול לחכות כדי לגלות מדוע הנדל"ן האמריקאי השיג תוצאות מדהימות, אתה נמצא במקום הנכון! איתנו אומרים ריאליגרו אתה עומד לצאת לטיול בארצות הברית!

אנו מניחים כי שוק הדיור האמריקאי סוער כעת. למעשה, נתוני יוני מדברים בעד עצמם. הגידול בהיקפים בהשוואה לחודש הקודם סימן שיא של כל הזמנים ב -53 השווקים המטרופולינים שנבדקו. אנחנו מדברים על 14.2%. אחוז מעודד אם ניקח בחשבון גם את התקופה וגם את הצמיחה האקספוננציאלית בפועל שנרשמת מחודש לחודש. מחיר המכירה החציוני הגיע גם לשיא הקודם, ועבר אותו בכ -4.9%. כרגע הוא מסתכם ב -336 אלף דולר לעומת 320 אלף דולר שנרשמו באפריל ואושרו במאי.

גם מספר הבתים למכירה גדל (שוב בהשוואה לחודשים הקודמים). ההצעה, לעומת זאת, במורכבותה, לעומת זאת, נשארה מתחת לרמות יוני 2020, ורשמה 37.5% פחות. לכן ניתן לראות כיצד כל הנתונים הללו מאשרים מגמה חיובית המאפיינת את שוק הנדל"ן האמריקאי. אבל בואו נפרט עוד יותר בניסיון להבין את מהירות המכירה של נכס באמריקה. בשנת 2021, ממוצע ימי המושקע בשוק עבור נכס הגיעו 24. הורדת הממוצע של מאי ויוני 2020 על ידי ארבעה ימים. גם זה גורם לנו להבין עד כמה הצורך לקנות נכסים, למרות עליית המחירים, להיות חזק משקיעים פוטנציאליים.

לאחר תקופה מייאשת ביותר מבחינות שונות, זהו האות הברור כיצד מגזר, תחום הנדל"ן, יכול אף להפוך לכוח המניע בכלכלה לאומית. לא ידוע כמה זמן מגמה זו תימשך לאורך זמן וכמה מעל הכל תוכל לעקוב אחר מגמה חיובית זו. מה שאנחנו מקווים הוא שזה עשוי להיות הסימן הראשון לתקופה משגשגת במיוחד לא רק בארצות הברית, אלא לכל המדינות והמשקיעים האחרים המתממשקים עם השנייה. אם אתה רוצה לדעת יותר על זה ועל נושאים רבים אחרים הקשורים לנדל"ן בינלאומי, אתה רק צריך להמשיך להתעדכן בטור שלנו. בכל יום אנו נותנים לך את כל החדשות האחרונות הקשורות למגזר זה ורבים אחרים המסתובבים סביב נדל"ן.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB