שוויץ: בועה חדשה?

קוביד הפך את הכל. גם נדל"ן. במדינות מסוימות שיווי המשקל הכלכלי השתנה לחלוטין (ולא רק).
ידוע שבתחומים שונים המחירים הממוצעים של הנכסים קרסו, כדי לאפשר את מחזור המשק. באחרים, לעומת זאת, הם זינקו. בטור של היום ננתח שוק נדל"ן מסוים במיוחד.

הוא מאופיין בנוכחותם של נכסי יוקרה רבים ובכלל, בכלכלה מוצקה וחזקה. אנחנו מדברים על שוויץ. מדוע רוב כלי החדשות הארציים חוששים שאולי יש בועת דיור אמיתית? אם אתה גם סקרן לדעת יותר, אתה רק צריך להישאר בעמוד זה ולקרוא את השורות הבאות. הטור החדש של ריליגרו עומד להתחיל!

נתחיל בניתוח הנתונים העומדים לרשותנו. מדד הנדל"ן שחושב על ידי UBS עלה ברבעון השני של השנה. זה הגיע + 1.90 נקודות. למרות שזה אולי נראה כמו עלייה מינימלית, במציאות התוצאה מכבידה על הנדל"ן הלאומי. הסכנה ?

שיהיו יותר מדי נכסים זמינים בשוק אבל לאבד קונים פוטנציאליים מעניינים.
אך מהם אזורי הסיכון העיקריים לבועות? ניתן לבצע את הסיווג הבא מכוח הסיכונים הקשורים למשבר זה.
1. סיכונים עיקריים: מוגדרים ככאלה שמחירי הדירות כבר אינם תואמים את ההכנסה של משקי הבית ואת רמת השכירות. חוששים שהם יכולים להתבטא באזורי ציריך, ז'נבה ובאזל;
2. סיכונים מתחממות יתר: מסווגים כך שהם יגרמו לעלייה חזקה בביקוש וגם במחירים. סוג זה של סיכון יכלול את התחומים שהוזכרו לעיל.
3. סיכוני נזילות: הם יתממשו כאשר ייווצר היצע מוגזם ביחס לביקוש. וזה אומר דבר אחד: חוסר יכולת למכור. הביקורת הזו תקיף תשעה אזורים שוויצרים, מתוכם ארבעה בטסינו. האזור היחיד שלא נכלל: הבלינזונז.

אבל יש עוד. סכנה נוספת מיוצגת על ידי שוק ההשכרה. למעשה, חוזי הליסינג הקיימים בשוק רשמו ירידת מחירים השווה ל -3.2%. זה יוביל לחיסול חלק גדול מהקונים הפוטנציאליים ולהפיכתם לחתמי חוזי שכירות.

כיצד יתפתח המצב הזה? הנתונים הסטטיסטיים הנוגעים לתחזיות הנדל"ן השוויצריות הקרובות אינן מרגיעות במיוחד. ואכן, נראה שאם שווייץ הייתה ממשיכה לאורך קו זה, היא באמת הייתה מסכנת את בועת הדיור החרדה מאוד. אבל, אם אתה גם רוצה לדעת יותר על זה ועל נושאים רבים אחרים הקשורים בנדל"ן ובעיקר, אם אתה אפילו לא רוצה לפספס את החדשות האחרונות בנושא זה, פשוט הישאר מעודכן בפורטל הרשמי שלנו.

למעשה, כל יום אנו נותנים לך את כל החדשות כדי לשתף אותך כיצד הנדל"ן הבינלאומי מתפתח מיום ליום. ואתה, האם היית מודע לסיכון הגדול הזה שמאפיין את אחת המדינות היציבות והחזקות ביותר מבחינה כלכלית באירופה כולה?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB