מרפסת חלופית: אופנה 2021!

קיום מרפסת הוא חלומם של רבים, למי שכבר נהנה מהזכות הזו, רוצה ליצור משהו אלטרנטיבי. שונה. העונה היפה נחנכה לפני זמן מה. זו הסיבה שהטור של היום יתמקד באלמנט הקיצי הזה. אנו נותנים לך את העצות הנכונות להפוך את המרפסת שלך לחלופית באמת. ומעל הכל בקנה אחד עם המגמות המוכתבות לקיץ 2021! כדי לצאת מהאנונימיות והבנאליות. ברור שכמו תמיד נציין אלטרנטיבות כלכליות אך יעילות! אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

השנה הוא נחנך על ידי שילוב הצבעים הבהיר ביותר שיש. זה שנולד מהשילוב של Ultimate Grey - Pantone 17-5104 ו- Illuminating - Pantone 13-0647. סיבה מדוע, אנו יכולים לומר שזו שנת הפנטזיות. גיאומטריה ופרידה ממונוכרום. אך באילו דוגמאות וצבעים לבחור לשלב אופנה, יצירתיות וטעם אישי? כדי להפוך את המרפסת לאלטרנטיבית באמת, מומחים ממליצים לשחק עם צבעי הים והאדמה. תלוי באזור בו נמצא ביתך או פשוט תלוי באווירה שתרצה ליצור מחדש.

דוגמה שימושית ומעודנת היא לנצל, בנוסף לבדים של צבעים אלה, אלמנטים טבעיים בהירים. כמו עצים לבנים, חלוקי נחל אפורים וקישוטי זכוכית שקופים. בצורה זו מובטח איזון ורעננות!

אבל זה לא הכל. כדי ליצור מרפסת אלטרנטיבית, האופנה הוויזואלית מלווה בזה של צלילים. הבחירה בתופסי החלומות הקלאסיים המפיקים צלילים נעימים עם הרוח יכולה להיות ערך מוסף למרפסת שלך.

אם אתם חובבי מסורת מזרחית, תוכלו להכניס למרפסת שלכם גם כלי קטן, חסכוני אך ממש מרגיע. פעמון טיבטי הוא הטוב ביותר ליצירת אווירת זן. ויש עוד! אתה לא צריך לדעת איך לשחק את זה! פשוט גע בו כדי להיות מסוגל להעריך את הצליל העדין והמרגיע שלו!

אבל אופנת 2021 למרפסת חלופית לא נעצרת שם! בנוסף לצמחי המרפסת הקלאסיים, חשוב לחשוב על קישוטים ממוקדים יותר. כדי להבין אילו הם המתאימים ביותר, עליך לשאול שאלה: איך אני רוצה להשתמש במרפסת? אם תרצו לנצל את המרחב הזה לארוחת צהריים או ערב עם חברים, ברור שתצטרכו להתמקד בקישוטי שולחן שיכולים להישאר גם ברגע שהרגע המשמח נגמר. כגון אגרטלים או פנסים בסגנון שיק עלוב (נצחי!).
לחלופין, לאוהבי קרמיקה, תוכלו לבחור בכמה צלחות קיר נפלאות!

בקיצור, אופנה אף פעם לא נעצרת ואף פעם השנה לא מייצגת במקרה הטוב את תחושת הלידה מחדש והאור שכל אחד רוצה! ואולי, הפעלה מחדש על ידי שיפוץ המרפסת שלך יכולה להיות הפיתרון הטוב ביותר. להיות מסוגלים לחוות את הקיץ במלואו! אם אתה סקרן לדעת חדשות אחרות, הישאר איתנו! תמיד כאן, תמיד בריאליגרו! החדשות על נדל"ן וכל המגזרים הקשורים אליו, במרחק קליק אחד בלבד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB