נדל"ן ססגוני

מי אמר שססגוניות היה אופנתי רק בשנות ה -80 הנצחיות? למעשה, נראה כי שילובים חזקים ונועזים חוזרים לאופנה בכל תחום. אופנה, שיער ואפילו במגזר שלנו: נדל"ן! השנה בה חיינו הייתה ללא ספק שנה כבדה, אז החלטנו להתחיל את שנת 2021 עם קצת פנאה ושמחה. לכן, אנו עומדים לקחת אתכם לאומה מסוימת בזכות תרבותה ושלעולם לא הייתם מצפים למה שהיא יכולה לארח. למסענו יש את איראן כיעד. ערש שקיבלה את פני האימפריה הפרסית במשך שנים רבות, כיום איראן היא מדינה הידועה גם בסכסוכים הדתיים הרבים שלמרבה השנים מאפיינים אותה למרבה הצער. אבל זו גם ארץ הפסיפסים, הצבעים והתבלינים.

בקיצור, כמו כל מדינות המזרח, גם לאיראן יש את הקסם שלה. אבל מבחינתנו בריאליגרו המקום הזה ראוי להזכיר גם מסיבה אחרת. באיראן נוצר הכפר הססגוני הראשון שלכאורה נראה כי הוא נולד מחול. אם אתה סקרן לדעת יותר, אתה רק צריך להמשיך לקרוא מאמר זה. קודם כל יש צורך להבין היכן ממוקם הכפר הזה. ובכן, אזור המזל הוא החוף באי הורמוז. במפרץ הפרסי. הצבעים המעניקים יופי נוסף למבנים הספציפיים הללו זוכרים את גווני האדמה, כחול וירוק. הצבעים האופייניים לתרבות עתיקה ומעודנת זו.

האדריכל שהגה ובנה את הפרויקט שייך לאולפן זאב. הוא החליט להשתמש במתודולוגיה ידועה בעולם האדריכלות כדי ליצור את פלא הנדל"ן הזה. למעשה, הוא עשה שימוש במשפט שהושק על ידי האדריכל האיראני המפורסם חלילי נאדר. שיטה זו מבוססת על ערימת סלילי אדמה לחה. בקיצור, טירות חול מכל הבחינות! אך מאיפה יוזמה זו? מהצורך לתמוך בעסקים מקומיים רבים באופן תמידי במשבר עקב מאבקים כלכליים. אבל לא רק. גם כדי להיות מסוגלים ליצור מעין מרחב תיירותי מאוחד שיכול להעניק עבודה ליזמים רבים אך גם צעירים שבגלל המשבר והמלחמות מצאו עצמם ללא תעסוקה יציבה. בקיצור, במקרה זה תרבות מצטרפת לנדל"ן, ומנסה לייצר מוצר שיכול בתורו לבטל כל הבדל בגובה. יהיה זה חברתי, כלכלי או תרבותי. אך כיצד נתפסו על ידי האוכלוסייה טירות חול אלטרנטיביות? ההערכה הייתה מדהימה. ומקווים שזה יהיה כך גם עבור תיירים ודורות חדשים.

למרות שהתקופה שאנו חווים היא קריטית, החדשות הללו מאפשרות לנו להבין כיצד, אפילו במצבים המורכבים ביותר, ניתן להחיות כלכלה שלמה. רק באמצעות המצאה ומינון טוב של טכניקה. ממש כמו במקרה הזה. אז אם אתה רוצה לדעת יותר על שוק הנדל"ן ועל המוזרויות שלו, אתה רק צריך להישאר מעודכן כאן, בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB