השקת הנדל"ן התאילנדי מחדש

בגלל חירום המגיפה, מיקומים בעלי שם עולמי רבים ראו את כלכלתם מתמוטטת. בפרט, ענפי הנדל"ן והתיירות מצאו את עצמם במבוי סתום. במיוחד באותם יעדים גן עדן בהם למרבה הצער מערכת הבריאות אינה הטובה ביותר. אך עם החיסונים הראשונים, ישנם כבר יעדים רבים שנפתחים מחדש לתיירות ולשוק הלבנים. אחד כזה, תאילנד. אתה יודע שהארץ הזו לא צריכה שום הקדמה.

כל אחד מאיתנו, פעם בחיים, רצה לבקר בו. או אפילו לעבור דירה ולגור בגן עדן אמיתי. ובכן, נראה שזה הזמן הנכון לצאת לטיול הזה. אם גם אתם נמנים עם חובבי חופי החלומות הנפלאים הללו וחושבים על זה ... המשיכו לקרוא את השורות הבאות! כי אולי, הטיול שנדחה כבר יכול להיות מאורגן רק השנה!

הנגרמים כתוצאה מתחומי התיירות והנדל"ן בתאילנד הם גבוהים מאוד. למעשה, אלה שני המגזרים העיקריים אשר, מן הסתם, קיבלו תגובה חריפה מאוד בתקופה היסטורית קריטית זו. זו הסיבה שהשלטון המקומי, לאחר למעלה משנה של סגירת הגבולות הלאומיים, החליט לפתוח את שעריו לתיירים. אבל בגדול. אֵיך? דרך התוכנית '' לילה אחד, דולר אחד ''. ממה מורכבת יוזמה זו? פתוח רק לתיירים מחוסנים, מטרת תוכנית החייאת התיירות הזו היא פשוטה מאוד. הציעו לתיירים שהייה מכובדת תמורת דולר אחד בלבד ללילה, על מנת להפעיל מחדש את הכלכלה המקומית.

אך האם יוזמה זו תספיק בכדי להתחיל הכל מחדש? נראה שכן! לדברי מומחים, למעשה, משקיעים פוטנציאליים רבים השאירו משא ומתן מסוים תלוי ועומד בדיוק בגלל חוסר האפשרות להיות במקום. גם כדי לצפות בבית וגם כדי לדבר ישירות עם הבעלים. ובכן, עם יוזמה זו, אנו מקווים להצליח למשוך גם אותם, אשר יוכלו לחזור למקום מבלי לבזבז סכומים מופקעים.

אך כמה לילות יהיו זמינים במחיר זה, בהתחשב בכך שהיוזמה מתחילה ביולי? בערך 70,000! מספר מפתיע! ברור שהשאלה שאתה שואל את עצמך היא הבאה. כיצד יוכלו מלונות לכסות את כל ההוצאות האחרות בשיעור נמוך כל כך? הממשלה החליטה לתרום תרומה משמעותית לכיסוי הוצאות אלה. אנו גם בטוחים שברגע שהמגזר יופעל מחדש, המושרה המופקת תהיה גבוהה אף יותר מאשר בשנים קודמות. הסיבה לכך היא שאנשים לא מחכים אלא לנסוע, אחרי יותר משנה שנכלאו בין כותלי בתיהם.

מה יהיה גורלו של יעד תיירותי נפלא זה? האם היא תוכל להתאושש לאחר תקופה זו של משבר בינלאומי קשה? כדי לברר זאת, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו. אבל לא רק בנושא זה. אבל על כל מה שקשור למגזר שלנו. זה של הלבנה! ואתה, אתה רוצה לעשות טיול טוב לתאילנד השנה?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB