נדל"ן ובחירות: קישור מוזר

אחד הנושאים הפופולריים ביותר בתקופה האחרונה הוא ההתייחסות לבחירות המפורסמות לנשיא ארצות הברית של אמריקה. לא, אין לך את הפורטל הלא נכון, זה תמיד אנחנו בריאליגרו שמדברים איתך. היום החלטנו לתת לכם לגלות סקרנות מעניינת באמת. זה הקשור לקשר המוזר בין הבחירות לנשיאות ארצות הברית עם נדל"ן. אתה סקרן נכון? היה סמוך ובטוח, כי בקרוב תדע יותר.
הנתונים ברורים: הבחירות משפיעות על רוכשי נדל"ן פוטנציאליים. אבל איך?

אנו מניחים כי 16% מהאמריקאים הצהירו כי הם מוכנים גם לעזוב את ארצם אם המועמד המיוחס לא יתגלה כזוכה בבחירות. בפירוט ניתן לזהות שלוש קטגוריות מאקרו שונות. הראשון, המורכב מאלה שיעזבו את המדינה ללא עוררין, השני, המיוצג על ידי מי שישקול אפשרות זו; השלישי, המאופיין על ידי אלה המובטחים לטובת הספק. מה שאומר שגם מיפוי שוק הדיור האמריקני אמור להשתנות. אבל מאיפה כל זה? לדברי פסיכולוגים, לא מדובר רק בחוסר שביעות רצון פוליטית. יש הרבה יותר מאחורי ההחלטה הקיצונית הזו. למעשה, הניצחון של אחד משני המועמדים ייצג דינמיקה מובחנת לחלוטין מבחינת חסמים פיננסיים ומשפטיים, המוגבלת להיבט הנדל"ן. יתר על כן, הגידול בפער של מי שיהיה מוכן לעזוב את המדינה במצב זה הוא הסימן המובהק של אומה שהתחלקה יותר ויותר ברמה הפוליטית אך גם החברתית.

אבל יש אלמנט שמאחד את שתי הפלגים. למעשה, יש אחוז שמציב את האפשרות לרכוש נכס חדש בידי בית המשפט העליון. הסיבה לכך היא שגוף זה מייצג את סמל הזכויות וההגנות במונחים של בריאות ורווחה אזרחית, מה שמוביל משקיעים פוטנציאליים בבריקה האמריקאית לשולי אי וודאות. לכן לא ניתן להעריך כמה אנשים ושייכים לאיזו מדינה בארה"ב יהיו מוכנים לעבור. במילים פשוטות, לא ניתן לחזות זרימות, מבחינת ייצור אזורים ואזורים נכנסים.

הוודאות היחידה ניתנת בקשר המוזר הזה שנראה כאילו נוצר בין החלטה פוליטית, שמטרתה לבחור את האיש החשוב ביותר בכל המדינות, לבין החלטת דיור. במילים אחרות, האמריקנים היו מעוניינים לעבור אם הנשיא החדש לא עולה בקנה אחד עם ערכיהם. אבל יש עוד. יהיה זה שגוי לייחס נימוק זה אך ורק לאזרחים פרטניים. גם שוק המשרדים עומד להשתנות. בהתחשב בכך שקבוצות ארגוניות גדולות הראו את אותה גישה.
בקיצור, נראה כי האירוע הצפוי ביותר של אמריקה הוא יציבות האזרחים בדרכים שונות. אבל האם אתה להוט לדעת יותר? אם התשובה חיובית, המשך לעקוב אחר הטור שלנו. מדי יום מאמרים מעניינים על שוק הנדל"ן ועל האופן בו אירועים מסוג זה יכולים לשנות באופן קיצוני נדל"ן, מקומי ובינלאומי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB