2020 היא מינימלית

מינימלי הוא סגנון שצבר ראות רבה בשנים האחרונות, מסיבות שונות. גמישות, כלכלה ובעיקר מודרניות. אך לרוב, סגנון זה קשור בעיקר לרהיטים. אבל 2020, כמו שאמרנו במדריכים הקודמים, ייזכר כשנת הנעילה. תקופה בה כל אחד מאיתנו השלים עם קירות הבית והחללים של עצמו, לרוב צרים מדי. מה אם היינו אומרים לכם שמינימלי יהיה הסגנון הכי סמלי של 2020?

ובכן כן. לדברי מומחי התעשייה, בנוסף לצורך ליצור חללים ירוקים יותר, לאחר הנעילה יהיה צורך להגדיר מחדש את הבית אך בפשטות. אז הנה הטרנדים שיערבו בתים משקיעים, בסגנון מינימלי מלא!
ראשית, אנו לבחור את השטח הפתוח. גם מבחינה מבנית וגם מבחינת החזון. הסיבה לכך, ננסה להרחיב את החללים הקיימים על ידי ביטול חלוקת החדרים. בנפש האדם, לאחר תקופה של הגבלה קיצונית, הצורך לחיות בסביבות גדולות יותר הוא מהותי. מבין הבקשות השונות ביותר, הפופולריות ביותר ניתנת על ידי הצבעים הבהירים יותר והריהוט ה'ניתן לעריכה '. למעשה, בתקופה האחרונה גדלו רכישות הרהיטים המצוידים בגלגלים או "נשלפים". רק כדי להסתגל לכל מצב ולהחזיר מקום. והצבעים? בסיסי כדי להפוך את החדר לרחב חזותית.

בהתחלה אפוא עם צבעי פסטל המכותים על גווני לבן. ירוק מרווה הוא גם הצבע המשמש ביותר בתקופה שלאחר קוביד. כנראה בגלל יכולתו להרפות את המראה והנפש! שלב חשוב שני שיגיע לבטח בתקופה שלאחר קוביד הוא של ההתאמה האישית. אופייני לסגנון המינימלי! כך שתמיד על פי מה שהפסיכולוגים אמרו, הצורך בהתאמה אישית יהיה הבסיס לסוגריים ביקורתיים זה שחווה כדור הארץ כולו.

וזה שבמקרים מסוימים הוא ממשיך לחיות. וסגנון זה ייצג את הצורך לשנות את הבית, בפשטות ומעל הכל בזול. בשונה מהאחרים, למעשה, הסגנון המינימלי מספק פיתוח מחדש של מה שקיים. המשמעות היא לא לעמוד מול הוצאות מוגזמות אלא פשוט לרענן או לשנות הן את הריהוט והן את החדרים.

המיותרים יחוסלו, בכדי לתת מקום רב יותר לחדרים אך גם לריהוט הספציפי ביותר. יתרה מזאת, שוב, על פי ממצאי הסקרים השונים שנערכו, השינויים שהושמעו ביותר היו אלה הנוגעים לחלקות הקירות הביתיות. כן, אז לעיצובים גיאומטריים קטנים עם צבעים רכים, שיכולים להבטיח איזון לכל הבית.
מה אנחנו יכולים לומר, החידוש הזה בעולם הנדל"ן והדקו הביתי, שנולד מחוויה דרמטית, הפך למאניה של ממש! כדי לגלות עוד חדשות בתחום הנדל"ן, הישאר מעודכן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB