סע לקנדה! 2020 מזל!

קנדה, שנחשבה תמיד כארץ עשירה במיוחד, מצאה את גודלה אפילו בנדל"ן. כמו מדינות רבות אחרות שניתחנו לאחרונה, נראה כי גם במקרה זה 2020 היא שנת מזל לקנדה. אז בואו נגלה יותר על ידי ניתוח שוק הנדל"ן הקנדי הנוכחי והפוטנציאלי. אם גם אתם סקרנים ואולי תרצו להשקיע בלבנים קנדיות, עליכם רק לקרוא את השורות הבאות!

בואו נתחיל בחזון נרחב ואז ניכנס לפרטים. מוקדם יותר החודש, נחשף כי המשקיעים נכנסו לשוק הנדל"ן הקנדי. אנו מדברים על משרדים, אך גם על מגורים, המבוססים על חוזי שכירות או מכירה. ישנן אפוא רמות צמיחה אך עדיין אינן משמעותיות במיוחד.

למעשה, הביקוש לא יכול למצוא הצעה מאוזנת כל כך שהיא יכולה לדבר על הפעלה מחדש של הנדל"ן הקנדי. אך ככל הנראה זהו גורם פיזיולוגי, שנועד להשתפר.

הכוח האמיתי נמצא בידי המשקיעים שיש להם גם האמצעים לבנות, על בסיס צרכיהם של קונים פוטנציאליים. ובסוג זה של משקיעים קנדה מלאה בהם. אנו יודעים שמעל לכל הצעירים הם המשיכו למלא תפקיד שולי גרידא בתחום הנדל"ן, לתפקיד שולט יותר בהחלט. בכך, השוק כולו התהפך לחלוטין והתחלף במגמות נוטות יותר לצורכי Millennials.

מבחינת משרדים, כבר בשנה שעברה נצפה התחזקות הביקוש. בסוף הרבעון השלישי עמד מספר המשרדים הפנויים, אחוזיים, על 12%. בסוף השנה עלו תשואות המשרד בכ -7% (הממוצע הארצי). בפירוט:

מונטריאול: + 9%
טורונטו: + 8.7%
ונקובר: + 10%

לבעלי בית שמעוניינים למכור זו תקופה מצוינת, במיוחד עבור מי שיכול להציע נכס במרכז, אזור חסר הצעות במיוחד. המטרה היא אפוא ליצור השפעה משמעותית, תוך תיחום אזורים שעשויים לעניין את הקונה הפוטנציאלי ביותר.

עם זאת, לא ניתן להגדיר בוודאות מה התוצאות יושגו בשנה. מה שבטוח הוא שהאיחוד בין משרדים לחברות ישפיע לטובה. דיטו סוגיית הריבית. תחתון ותחתון, הם מעודדים את המשקיעים לרכוש נכסים, תוך הגדרת הרגע ההיסטורי הנכון.

עם זאת, שוכרים צומחים, מסיבות מובנות. קלות מפגש בין היצע וביקוש, מחירים קלים יותר וגמישות חוזית וכלכלית בהחלט בהשוואה לחוזה מכר.

מה אני יכול לומר, המצב הקנדי, בסך הכל, נראה ממש אופטימלי, אבל עדיין לא מספיק כדי להיות מסוגל לדבר על שיא אמיתי של נדל"ן. מזל שיהיה עם קנדה!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB