ליסבון והשכרות לטווח קצר

בזכות הביקורתיות של התקופה נאלצו מגזרים רבים להמציא את עצמם מחדש. כדי לא להיכנע. ובזכות ההמצאה, שעודדה את הסיוע הממשלתי, היו מציאות רבות שהצליחו להתאושש מהמכות הקשות שנגרמו בעקבות החירום מקוביד -19. ראינו כמה פעמים כיצד מגזר הנדל"ן הושפע במיוחד מהמגפה. אך גם כיצד יוזמות ממלכתיות שונות היו מהותיות להופיע מחדש. אחד המגזרים הקשורים קשר הדוק לשוק הלבנים היה תחום התיירות. במדינות מסוימות זה תמיד ייצג את מה שמכונה '' מנוע הצמיחה ''. המשבר שלא חסך שום סוג של כלכלה, אפילו החזקה ביותר, נאלץ להתמודד עם יוזמה מעניינת באמת שפיתחה ממשלת ליסבון. פורטוגל, אחת המדינות המהפכניות באירופה, נערכת בעיר הנ"ל לסייע לאזרחים במצוקה.

כמו? על ידי פיתוח רשת צפופה של השכרות לטווח קצר, המסוגלת לאפשר מחזור של הכלכלה המקומית והלאומית. מהלך חלופי, בתקופה בה גוברים סובסידיות לאזרחים המתקשים לשלם את האגרה החודשית. כאן המיקוד עובר לחו"ל. עלינו לקחת צעד אחורה ולנתח את האומה כולה. פורטוגל והעיר ליסבון מארחות מדי שנה סטודנטים רבים שמחליטים לעבור דירה באופן זמני בזכות תוכנית ארסמוס.

אך גם להמשיך את מסלול האוניברסיטה שננקט במדינות אחרות. כדי לצאת מהמשבר שנוצר בעקבות חירום המגיפה, ראש עיריית ליסבון החליט להציע אלף יורו לחודש לתקופה מינימלית של חמש שנים להשכרת הנכסים לתיירים. כל זה כדי להיות מסוגל לחתום על חוזי שכירות ולאפשר גם לאלה שנפגעו הכי הרבה מהמשבר להתאושש. זהו מעין '' הכנסה יציבה '' שתבטיח לבעלים להישאר פעילים גם בתקופה בה תיירות ואפילו נדל"ן משותקות כמעט. אבל זה לא כל זה בלי מגבלות. למעשה, עיריית ליסבון החליטה להכניס סעיף, בדיוק כדי לשלוט טוב יותר ביוזמה זו. המגבלה המוצגת היא כדלקמן: לאחר חתימת החוזה, בתים אלה יושכרו בעיקר למשפחות בקשיים, בדמי שכירות שאינם עולים על שליש מהכנסתם. יתר על כן, בנוסף למועד האחרון לחמש שנים, הבעלים יצטרכו להחזיר את דירתם לשוק. בקיצור, למרות שמגבלות אלה עשויות להיראות מספיק חזקות, כבר 117 דיירים גילו עניין בשיחה הראשונה הזו.

כן, ראשית, דווקא משום שעיריית ליסבון צפויה לפעול שוב להגנה על תחום התיירות ובעיקר על שוק הנדל"ן המקומי והלאומי. אין השקפות ברורות לגבי העתיד של הלבנה הפורטוגזית, ולא ניתן לחזות כמה זמן ייקח את תחום התיירות מחדש. מה שבטוח הוא שאנחנו בריאליגרו תמיד נהיה מוכנים ליידע אותך על כל החדשות, כדי לעדכן אותך כל יום כיצד מערכת הנדל"ן כולה מתפתחת.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB