תחילת האביב לנדל"ן

תחילת האביב לנדל"ן. אבל איך זה אפשרי? נכון, אנחנו רק בינואר, אחד החודשים הקרים והסמליים ביותר של כל השנה הקלנדרית. שנה חדשה מתחילה ואיתה כוונות טובות וחדשות. אבל גם עבור הנדל"ן, נראה ש- 2020 זה ממש בר מזל. עד כדי נחשב לינואר עם טעם קפיצי.

אבל למה? אז בואו נתחיל את המאמר החדש הזה בניסיון לתת הסבר לתופעה הספציפית הזו. ראשית כל, מה הכוונה ב"אביב "לענייני נדל"ן? האביב באופן כללי הוא התקופה החיובית ביותר לענף הנדל"ן. הרכישות רבות יותר, כמו גם תובעניות, אך מעל לכל, התחרות על הבתים היא גבוהה מאוד! מגמה כללית זו מקורה בשנת 2015. מעתה ואילך האביב (כממוצע עולמי) מציין תקופה מנצחת בכל שנה.

 במיוחד בבירות העולם. במיוחד, חודש השיא הוא אפריל. ינואר תמיד פיגרה מבחינה זו. עד השנה שעברה. למעשה, בשנת 2019, על פי הנתונים הסטטיסטיים העיקריים, היה היפוך מגמה. זמנים הובאו קדימה עד כדי הפיכת שוק הנדל"ן העולמי לפרי במיוחד מאז תחילת השנה. הקונים כבר לא משנים את האסטרטגיות שלהם בכדי לבצע רכישות מיטביות. במקום זאת, הם מנסים לתפוס את העסקה בזמן הקצר ביותר. כבר המלאי ההיפותטי של החודשים הקרובים נוטה לרדת באופן דרסטי, אם המגמות ימשיכו במהירות זו.

ומה עם עליות מחירי הדירות? כפי שכבר ראינו במדריכים הקודמים, עליית המחירים היא פיזיולוגית. בחלקו לצרכים שמצביעים על חדשנות במפתח ירוק, בחלקו לגידול בנכסים מתקדמים במיקומים משניים. עם העלייה בטיסות בעלות נמוכה, למעשה, צצו אזורים לא מוכרים לחלוטין, שהפכו כעת למתחרים חשובים בתחום הנדל"ן העולמי.

אז איך יתנהגו הקונים בשנת 2020 אך מעל לכל מה הם חוששים יותר מכל? אנו מתחילים לענות על השאלה הראשונה. זה בכלל לא קל לתת פיתרון לשאלה זו, אך לגבי מה שקורה לנדל"ן העולמי, אנו יכולים לומר שסביר להניח שבאביב הבתים הזמינים יהיו מעטים מאוד.
התנהגותם של הבעלים הנוכחיים אינה ששה לוותר על הנדל"ן שלהם, מה גם שנדל"ן הפך כל כך מגוון ובלתי צפוי. גם צד הביקוש וגם צד ההיצע מתמקדים במטרה אחת: זה של ביצוע עסקאות מהירות ומיידיות. מזג האוויר עלול להוביל לעליית מחירים ואובדן ריביות גדולים יותר.

יש להבהיר, כפי שכבר הראנו באחד המדריכים הקודמים שלנו, כי הנדל"ן הוא הרבה יותר יתרון מייד לאחר תקופת החג. ונראה שקונים פוטנציאליים הבינו דינמיקה זו בצורה מושלמת.

אנחנו רק צריכים לחכות לבשורות נוספות. אבל עד אז, אנו מלאי תקווה. נראה כי 2020 זה התחיל בצורה הטובה ביותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB