בית בר-קיימא: טיפים לשנת 2020

טיפלנו לעתים קרובות בנושא, מה יכולים להיות האלמנטים שהופכים את הבית שלנו לקיים ככל האפשר. עם כניסתם של טכנולוגיות חדשות, אך גם עם לידתם של צרכים שונים, שמנו לעצמנו מטרה לגרום לבית שלנו לדבוק בשינויים אלה.

ומאחר שהשנה החדשה נחנכה לאחרונה, חשבנו לתת לך עצות כיצד לבצע את השינויים הללו, גם בלי לעשות עיוותים מוגזמים.
כך שאם אתם מוכנים ולא תוכלו לחכות לחנוך את השנה בצורה הכי ידידותית לסביבה, נוכל להתחיל עם החדשות החדשות שלנו! בסגנון ריאליגו מלא כמובן!

אנו מניחים כי תקופה זו של השנה נחשבת הטובה ביותר לביצוע עבודות מסוג זה. כמו כן להשקעה בקיימות, אך מדובר בהתערבויות שעשויות להתגלות כחשובות ברמה כלכלית. הסיבה מדוע, חיוני, לשקול את העלויות והמידות של ההתערבות עצמה. הצעד הראשון שיש לנקוט הוא בחירת החומרים. אנו יודעים שבנוסף להשפעה אסתטית שונה, שימוש בעץ הוא פיתרון תקף כדי להפוך את הבית שלך לידידותי לסביבה. אבל היכן ואיך להשתמש בו?
ראשית, היתרון העיקרי בשימוש בעץ ניתן על ידי הביצועים הגבוהים מבחינת בידוד תרמי גם בקיץ וגם בחורף, אך הוא מושלם גם כרצפה, וגם אסתטי. עץ משלב בצורה מושלמת עם כל אביזר לריהוט.

צבעים הם המרכיב השני שננתח היום. לא כולם יודעים שדווקא זה של צבעים, זו בחירה חשובה מאוד. יש למעשה צבעים אקולוגיים, שמסומנים על ידי הסמל הסמל האיחודי. האחרון מבטיח שמדובר במוצר אקולוגי, אשר אפוא יש לו השפעה סביבתית נמוכה בהרבה מהממוצע. מחזור חיי המוצר מאופיין אפוא במספר נמוך של ממסים.
ההטבה היא אפוא כפולה. הן לבריאותנו, שכן תרכובות אורגניות נדיפות נמוכות משמעותית והן עבור הסביבה שמסביבה מבחינת זיהום.

תאורה היא העמוד היסודי השלישי שיש לקחת בחשבון כאשר אתה רוצה להפוך את הבית שלך לירוק יותר. אחרי שדיברנו על חימום חזיתות פעילות-תרמיות, לשנת 2020 אנו מתחילים שוב מהבסיס. האור ממלא תפקיד מכריע בהפיכתו של הבית למגורים. כן למנורות led. זו לא רק טכנולוגיה יעילה יותר, כמו גם טכנולוגיה עמידה. אך אלה נורות שאינן מכילות כספית ואינה עופרת. הם אינם מייצרים קרינה אולטרה סגולה, יש להם רכיבים הניתנים למחזור, ואחרון חביב, הם צורכים פחות CO2.

אלה טריקים קטנים שכדאי לקחת בחשבון כשאתם רוצים לתת לביתכם נשימה של אוויר צח. אבל אם אתם סקרנים לדעת יותר, אפילו על נדל"ן עולמי, אתה רק צריך להישאר מעודכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB