ניו יורק והירידה הדרמטית: איסור על קוביד

העולם נעצר. וכך גם ניו יורק: עם השכונות הייחודיות שלה, רחובות האופנה והמותרות, הפארקים הנהדרים שנותנים נופך של ירוק לעיר מפותחת כל כך, היא חווה שלב של מעצר. בדיוק מאז מאי, התפוח הגדול נחסם למעשה. קורבן למצב חירום חסר תקדים שהתפשט כמו אש בשדה קוצים ברחבי העולם. מנהרה שדרכה החוצה נראית עדיין רחוקה. השיתוק נובע לא רק בגלל מצב החירום של קוביד, אלא מהצעדים שעדיין נמשכים.

ביניהם, החותכים ביותר: כלומר, הנוגעים לאיסור לערוך ביקורים בדירות פוטנציאליות שיירכשו. אך כדי להבין היטב את המצב של ניו יורק, עלינו לקחת צעד אחורה. מה שאנו בריאליגו רוצים לעשות היום הוא ניתוח מדוקדק של הנדל"ן של ניו יורק לאחר תקופה שנראתה כאילו הסתיימה. ננסה ליצור תמונה מלאה של המצב, בתקווה שהיא תועיל למי שרוצה לקנות נכס או, פשוט, לקוראינו המסקרנים מעניינים בינלאומיים. נתחיל עם הסדר, אם כן, לנתח את ההיסטוריון של העיר המדוברת. בהנחה שניו יורק השיקה צעדים רלוונטיים הן של התרחקות חברתית והן של כליאה, החירום סימן נזק חברתי חשוב באמת.
שינויים שהשפיעו כמובן על הנדל"ן.

בפירוט אנו רואים כיצד במנהטן מכירת בתים רשמה מינוס 80% לעומת המגמה השנתית. עבור בתים משותפים אנו מדברים אפילו על מינוס 83 נקודות אחוז. אזור ברוקלין השתפר מעט, אך דירות שהוסבו למשרדים ירדו ל -44%. מעט מאוד חוזים שנחתמו. הרבים שבהם נעצרו זמן קצר לפני הנעילה, לפני שהסעיפים הנוגעים לביקור בנכס המבוקש הופעלו.

אם לדבר על מספרים, בחודש מאי היו רק שש מכירות שהגיעו ל -5 מיליון דולר אמריקאי. באותה תקופה (אך בשנת 2019) נרשמו 52. לכן המחירים אינם אטרקטיביים עד כדי רכישת נכס לארגז. היכולת להציג בית חשובה אפוא בראש ובראשונה. בתקופה שבה אי הוודאות שולטת בשיא. הקונים מצפים לירידת מחירים משמעותית עוד יותר, על מנת לחזור לקנות עם שלווה רבה יותר. ואין שכונה שמחזיקה. אולי, הקטע היחיד שלא מושפע מהמקרה, מבחינת המחיר, הוא מותרות. אך גם במקרה זה הביקוש נחלש במידה ניכרת.

למותר לציין שמה שיש לקוות הוא התאוששות מהירה של המצב הניו יורקי והבינלאומי. כפי שאומרים המומחים העיקריים בענף, אם החברות הגדולות נכנעות, אין מקום לתקווה עבור הקטנות יותר. בינתיים אנו מזמינים אתכם להישאר מעודכנים בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB