העתיד של הנדל"ן על פי גוגל? גורדי שחקים מעץ!

האם המונח Quayside אומר לך משהו? עם זאת, במילה זו העתיד של העולם הנדל"ן מתכנס, על פי גוגל. למעשה, מילה זו מתייחסת לעיר חכמה אמיתית המתעוררת על החוף הקנדי. ניסוי הנושא את החתימה של חברת המידול המודרנית "סיידווק לאבס", המנוהלת על ידי מי? רק מתוך Google Alphabet, מה שהופך את הקיימות הכוח המניע של הפרויקטים שלה. וזה באמת קיימות בשילוב עם הטכנולוגיה שאנחנו הולכים לדבר על היום. המרכיב העיקרי בפרויקט השאפתני הזה הוא דווקא השימוש באחד החומרים הכלכליים, העתיקים והירוקים ביותר בכל הזמנים: עץ.

 בקנדה, להיות קל למצוא, עץ הוא נוכח בשפע אבל מעולם לא שימש בעבר לבניית גורד שחקים. זהו הרעיון הבסיסי באתר באחד האומות המכוונות ביותר להגנה על הסביבה.
חומר מקומי, אם כן, כי גדל חשיבות מבטיחה את ענף הנדל"ן הקנדי טביעת רגל ירוקה.

השכונה המעוניינים בפיתוח אקולוגי בר-קיימא זה תעסיק כ -3 מיליון מ"ר של שטחים ייעודיים למגורים עם רב קומות ושטחים ציבוריים רבים.
החידוש הוא לא רק בשימוש של עץ, אבל באחוזים בשימוש: 100%.

בעבר, קנדה כבר עמדה בפני אתגר דומה עם תוצאות מדהימות. אנו זוכרים כי בשנת 2014, ארץ זו היתה ערש של WIDC, מרכז חדשנות ווד עץ, בעיר פרינס ג 'ורג'. מבנה מורכב במבנהו, שתוכנן על ידי מיכאל גרין אדריכלות, כולל שמונה קומות עם שימוש מוגבל בבטון. העמודים התומכים, הקורות והקירות עשויים למעשה מעץ מלא, שבנוסף לכך שהוא נותן תמונה ברמה אסתטית מודרנית במיוחד, מבטיח אפשרות של שינויים גמישים על פי צרכים שונים.

פתיחת טכנולוגיות חדשות ורעיונות והגנה על הסביבה, הם באים יחד וליצור איחוד מושלם בתחום זה.
אבל זה לא הכל. כמו כן, אנו מדגישים את ברוק קומונס בוונקובר, המאכלס את תלמידיו הצעירים של אוניברסיטת קולומביה. במקרה זה המספרים הם הרבה יותר גבוה: 17 קומות ופרוייקט הנושא את החתימה של Acton Ostry אדריכלים. זהו מבנה מעורב המאפשר לעץ המבני להתחבר לשני ליבות בטון עיקריות.

אבל קנדה היא לא האומה היחידה שקיבלה את האתגר של עץ בזרועות פתוחות.
בצפון אירופה אנחנו לא יכולים להשמיט את גורד השחקים הירוק סופר Mjøstårnet ב Brumunddal, נורבגיה, אשר עם 85 מטר ו 18 קומות מדורגת הראשון בדירוג הגבוה ביותר למינציה צולבות מבנים באירופה.
שוב, אנחנו מדברים על מבנה עץ מוחלט.

המבנה אינו ייחודי באירופה, אך מוקף מגדל וינה המפורסם בווינה, אך עם מבנה עם אחוז עץ נמוך יותר.

זה נראה כמו שוק הנדל"ן הוא המרת עץ!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB