Millennials הם הלקוחות הקשים ביותר: זו הסיבה

במהלך השנים, כידוע, הצרכים האנושיים התפתחו עם החברה. בכל תחום, בכל מגזר, הרגלים של כל אחד מאיתנו השתנו באופן קיצוני, לעתים קרובות השתנו בהתאם לקבוצות הגיל המתייחסות.

איש משפחה יצטרך, בבחירת נכס, נכס גדול, אולי ליד מבני בית ספר או מתקני פנאי המתאימים לילדים. יהיו מספר נכסים שימשכו את תשומת ליבם של הקשישים, אשר להוטים לבלות את שנות הפרישה שלהם בשלווה, יבחרו בנכסים שאינם גדולים מדי אך נוחים ופונקציונליים.

הלהקה שעדיין לא הזכרנו היא זו שמעמידה את כל תחום הנדל"ן במשבר: זו של אלפי המילניום. לאחר שנכנסו לאחרונה למגזר שלנו, הם מופיעים דווקא בגלל הצרכים הספציפיים שהם מביעים ביחס לשאר הקטגוריות שהוזכרו קודם לכן.

הסקר נערך על ידי אנשי מקצוע בתעשייה, אמריקאים, והתוצאות היו כדלקמן. אלפי המילניום שרגילים להזמין ולבטל את מה שנקרא טרמפים ומסירת ארוחות בטלפונים שלהם, מכיוון שהם אינם רגילים לחתום על חוזים ארוכי טווח, הם אינם יכולים לתפוס, מסיבות מובנות, את חובתם האישית כאשר הם מתייחסים עם סוכן נדל"ן.

גישה שלמרות שהיא נראית לא רלוונטית, למעשה משפיעה מאוד על מערכות יחסים ומעל לכל הגישה שיש לך כלפי בן שיחו ההיפותטי או כלפי הסוכן עצמו.

הבעיה הבסיסית נעוצה בעובדה שלא ניתן לקחת בחשבון שוק יעד זה, בהתחשב בכך שהוא מייצג להקה לא אדישה. למעשה, כ -35% מתחום הנדל"ן תפוסים על ידי הצד הביקוש, על ידי משקיעים צעירים. בנוסף לערך המספרי הטהור, הנתונים הסטטיסטיים מראים כי כוח הקנייה של אלף שנים הוא בבירור גבוה יותר מאשר מתחרה סביר השייך לטווח דומה.

כפי שנאמר על ידי קלמן, מומחה שערך ניתוח זה בגוף ראשון '' "יש למצוא את הדרך הנכונה להתאים את שירות הצעות הנדל"ן לעולם המבוקש בו אנו חיים כיום. דיווח באופן מלא בקנה מידה דיגיטלי. כעת, אם כן, תהיה חשיבות ראשונה לארגן את הסוכנים בצוותים שונים, המסוגלים לפתח גישה מייעצת לאתגרי הנגישות, בעלי חשיבות מהותית עבור כל כך הרבה רוכשי בתים, בעיצוב סוכנים מוסמכים על פני כולם. "

לפיכך, אתגר יפהפה שמשלב מיומנויות עם הצורך הדחוף להיות קרובים ככל האפשר לצרכים החדשים המובעים על ידי פלח רחב יותר ויותר ובו בזמן, מתפתח יותר ויותר.

טרם ידוע כיצד הנטיות הללו יכולות להשתנות עוד יותר. הדבר החשוב, להצליח, הוא להיות מסוגל לחזות שינויים ובעיקר לרפד אותם בצורה הטובה ביותר. כדי לגלות עוד משהו, עלינו רק לחכות לזמן שיעבור את דרכו, ולהבין ישירות כיצד וכמה מגמות שוק יכולות להשתנות מכוח פלח חדש המעקה את כל עולם הלבנים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB