אוטומציה ביתית: הכללים לשנת 2020

תחום האוטומציה הביתית קשור במיוחד לזה של הנדל"ן. למעשה, בחלקים שלנו עסקנו לא פעם בסוגיות הנוגעות לאופן בו שני התחומים יכולים להיות בסיסיים בתהליך בחירת הנכס. אבל לא רק זה. אנו יכולים לומר כי אוטומציה ביתית מקיפה את מרבית החידושים המאפשרים לבית להיות תמיד '' חכם '', ובעיקר, עם הזמן. ומכיוון שהזמנים עוברים, במיוחד בתקופת חג המולד, החלטנו ליצור קטע כיצד לקבל סקירה רחבה כשניגשים למגזר זה. הסיבה לכך, נוכל להתחיל.

אבל כמה זה עולה? התשובה לשאלה זו היא: זה תלוי. כן, מכיוון שכאשר אנו מדברים על אוטומציה ביתית אנו לא עושים דבר אלא סוגרים צורות שונות של חידושים, פחות או יותר פולשניים לביתנו. לשם כך, הצעד הראשון שיש לנקוט הוא זה הנוגע ל''הצעדים '' שיש לנקוט.
בדרך כלל, פרויקט די חשוב משפיע על 1 עד 4% מהעלות הכוללת של שווי הבניין. במילים אחרות, לאוטומציה ביתית יש שני יתרונות. זה של ויתורים בחיי היומיום, אך גם על הגדלת ערכו המהותי, אם תחליטו למכור אותו או לשכור אותו.

אך מה משפיע על אוטומציה ביתית? אוטומציה ביתית ולכן אוטומציה של תהליכים מסוימים משפיעה בעיקר על החיסכון. אלמנט שמעניין את רוב המשקיעים, חיפוש חיסכון בשטרות, יכול לייצג בעל ברית תקף בכדי שיוכל בעתיד ליישם קצת חדשנות נוספת על ביתנו. הפיכת השטר פחות אורכת אנרגיה מבחינת אור, גז וחשמל תהיה חיונית, על ידי אנרגיה חלופית.

סוגים מסוימים של אוטומציה מאופיינים בשימוש לא במערכות אנרגיה חדשות, אלא יותר סטנדרטיות. המערכות שאומצו במקרה זה מספקות 90% מהן ללא חוטים, או מעורבות. החברות כמובן משתמשות בכוח מוסמך שיכול לנתח את המצב בפועל של הנכס במקום.
כדי לתת דוגמא מוניטרית גרידא, עבור דירה בגודל של כמאה מ"ר, ההוצאה תתמקד במקסימום של 8,000 יורו.

לא בהכרח שינוי הבית שלך מביא יתרונות אמיתיים. לפעמים, אפילו רק לבצע מינימום שינויים. מסיבה זו נראה נכון לדבר על חיישנים רב תכליתיים. מדובר במערכות מעקב נגד חדירות או מעקב וידאו המחוברות בצורה מושלמת עם סמארטפונים. אבל זה לא הכל. אפילו האפשרות הפשוטה לשליטה על דלת הכניסה לבית, או ביצוע בדיקה על חדרים מסוימים או אפילו הצבת והפעלה של מערכות תאורה, השקיה או חימום, מבטיחה ביטול מוחלט ומוחלט של הסיכון בעלויות נוספות.

כמו בכל התחומים, כאשר משתמשים בפלטפורמות היי-טק, צריך להיות פיקוח מתמיד על הנתונים. כדי לתקן בעיות טיפוסיות בתחום זה, אנו ממליצים לך לשנות את אישוריך לעיתים קרובות.

ואז, אחרי מדריך המיני שלנו, לא תהיה לך בעיה לזהות מה יהיו התערבויות אוטומציה ביתיות לבית שלך!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB