למה לצפות מ 2019? משקיעים ומוכרים לשים לב!

אין ספק, 2018 ראה אינספור שינויים במהלך השנה. זה נחנך עם מחירים גבוהים מאוד עם משכנתאות נמוכות ליתרון ללא ספק של המוכרים. אבל למרות הכל, המסקנה ראתה היפוך מוחלט של המצב עם סטנדרטיזציה לעצור את הצמיחה של מחירי הבתים עלייה יוצאת דופן בשיעורים, ובכך להביא את השוק לטובת הקונה כבר לא המוכר.
אבל מה הכי נשאל הוא אם מגמה זו תמשיך או להיות כפוף לשינוי שוב.
מחכים לחיות באופן מלא 2019, אנו מתחילים לנתח באופן סדיר את תחזיות סטטיסטיות וכלכליות על שוק הנדל"ן העולמי.
אמנם, כפי שהראינו לעיל, העלייה בשיעורי המשכנתאות הייתה משמעותית, פילוס ואפילו שלב של קיפאון ונסיגה מתחת לממוצע צפוי, הודות לצמיחה המרשימה של שוק הנדל"ן, יתרון גדול לפוטנציאל קונים נכון?
Millennials, הקטגוריה כי עכשיו הופך לגיבור בכל מגזר כלכלי, יהיה ללא ספק חוד החנית של 2019.
 הביקוש מצד הצעירים לרכוש נכס הוא תמיד גדל, בניגוד למשפחות אשר במקום נוטים יותר ויותר לבחור חכירה. עליית שיעורי לא להרתיע את המשקיעים הצעירים!
כוח הקנייה של בתים יקטן אבל זה לא יהיה מזיק! ההאטה ההיפותטית בתהליך רכישת / מכירה של הנכס תתייאש מהירידה במחירי הנכסים, אשר המשקיעים הזכאים ישפכו את המשאבים הכספיים שלהם.
 אבל אנחנו גם מצפים לרמה של שיווי משקל למחצה בשוק, מובטחת על ידי נוכחות של רמות גבוהות של מלאי מסוגל לספק את הביקוש הגובר והמתמשך של הקונים.
באופן כללי, למעט כמה מדינות, בכל שוקי הנדל"ן, קצב המכירות ימשיך בהתמדה במשך לפחות כמה שנים, שיפור, ללא ספק, את המערכת הכלכלית הלאומית כולה.
 דמי השכירות יסבלו טיפה. חוזי החכירה יהיו "הבחירה השנייה", שכן הפיחות של נכסים אלה והורדת השערים יעודדו את המשקיעים החדשים בשוק הנדל"ן להשקיע בנכסים במקום להסתגל על ידי תשלום סכום מסוים על בסיס חודשי. ונעשה מלוח יותר.
דיברנו על אנשים צעירים, המילניום כי לפלוש לשוק הנדל"ן, כך שאנחנו לא יכולים לדבר על אלמנט חשוב באמת אחר עבור שוק הנדל"ן החדש מחכה לנו זה 2019: הטכנולוגיה.
השילוב של רכוש - טכנולוגיה ימשיך וימשיך ללא רחם, במשך זמן רב מאוד. כבר דיברנו במאמרים הקודמים על איך ירוק חכם הצליחו להצליח באופן מושלם, לא רק בשוק הנדל"ן עצמו, אבל מעל לכל בדמיון הקולקטיבי.
 ואת הביקוש החזק עבור אפס פליטה בתים חכם, יפגשו באופן מושלם עם מלאי נוטה לשנות את המאפיינים שלו כדי לענות על הצרכים של השוק.
מה לומר, נראה כי השנה הוא באמת מלא חדשות עבור משקיעים ומוכרים כאחד.
ואתה, איזה צד תהיה בשוק הנדל"ן החדש 2019?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB