גולדן הזהב תקוע: קיפאון הנדל"ן מטריד

גולדן הזהב תקוע: קיפאון הנדל"ן מטריד

קליפורניה קשורה בדרך כלל עם בריאות, יוקרה, אח"מים, חופים ארוכים מאוד סופר צפוף. למרות היותה יעד לתיירים רבים, במיוחד משנות ה- 90 ואילך, ברביע האחרון של השנה שעברה, היא רשמה ירידה חדה במכירות, מה שהוביל לשלב של קיפאון אמיתי (שלא נראה במשך חמש שנים) .
מכירות שנתיות של נכסים למגורים בודדים הסתכמו בכ- 300,000 יחידות בחודש דצמבר. אלמנט של פגיעה באומה זו, בהתחשב בכך שתוצאה זו היא תוצאה של ירידה במכירות של 2.4% בנובמבר, ו -13% בדצמבר לעומת שנת 2017, שיא מכירות גבוה מאוד (כ 420,000 יחידות).
 הבעיה נובעת מהרמה הגבוהה של התחרותיות של השווקים השכנים, שהביאו מחד גיסא לחוסר יציבות חזק ולבלתי צפוי לסקרים כלכליים - סטטיסטיים, מאידך גיסא, אל מעבר לעקומת הביקוש. מחירי הבתים ירדו גם הם, אך השקעות חדשות נאבקות להמריא.
המחיר הממוצע הנוכחי של נכס בקליפורניה ירד ל 500,000 $ בחודש דצמבר. קריסה מפחידה אם אתה חושב כי לפני שנתיים, במשך 365 ימים, המחירים הרגילים של נכס בקליפורניה היו סביב 600,000 דולר. העלייה בשיעורי הריבית תרמה עוד יותר את המצב.
 על פי הנתונים, בחודשים הבאים, צפוי שיהוק של מכירות ואחריו מעצר כמעט מוחלט.
 יישום מדיניות חדשנית יהיה המפתח היחיד להחזרת המצב הקריטי ביותר. בפירוט, ברמה האזורית ולא מנוכה עונתיות, צנחו המכירות בשני נתונים על בסיס שנתי באזור מפרץ סן פרנסיסקו, בחוף המרכזי, בעמק המרכזי ובחלקה הדרומי של המדינה, וגרמו לאובדן אחוז 24.8%.
בן 39 הוא מספר המחוזות אשר רשם הפסד משמעותי של מכירות בדצמבר של 20% לעומת 2017.
מצד שני, סך של מחוזות אשר איבדו את שתי הדמויות המפורסמות על בסיס שנתי ו -10 אלה רשמו עלייה קלה הוא 34. המכירות באזור מפרץ סן פרנסיסקו צנחו ב -17%.
אזור המטרופולין המפורסם בלוס אנג'לס היה הנושא של גל הרסני זה, אשר רשמה ירידה מהירה של 18%, במיוחד במחוז אורנג '.
המחיר הממוצע של כל נכסי הנדל"ן גדל באופן כללי בכל האזורים. חריגה שנעשתה על שטח של סן פרנסיסקו, אשר במקום לשמור על המחירים שנותרו כמיליון. לרוע המזל, מדד המלאי שלא נמכר גדל גם ב -5% ומספר הימים שנדרש למכור נכס עלה מ -25 ימים ל -32.
מה לומר, המצב הוא קריטי באמת, אבל הוא קיווה שזה ישתנה באופן חיובי עבור השנה החדשה.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB