החזית התרמו-אקטיבית: מהפכה בתחום הנדל"ן

הנדל"ן מתפתח כל יום, תוך הקצב עם החברה. צרכי הלקוח השתנו, ובכל המגזרים אנו מתקדמים לעבר המושג בתים אקולוגיים. החוזקות בבחירת חלופות אלה בעלות ההשפעה הסביבתית הנמוכה הן שונות.
היום החלטנו להציג חידוש פופולרי מאוד בשוק הנדל"ן שיכול להיות חלק מהרעיון של 'חלום נדל"ן' לכל הקונים עם נשמה ירוקה.
אנחנו מדברים על החזית התרמו-אקטיבית.

למה אתה מצפה?
החזית התרמו-אקטיבית היא כלי המאפשר להפחית משמעותית את ההוצאות הקשורות לדוד.
אבל איך זה עובד? הטכנולוגיה המקושרת לחזית הפעילה תרמו היא פשוטה מאוד. קירות מבנים עשויים להיות מסוגלים לצבור אנרגיה (חמה וקרה) בצורה טבעית לחלוטין. פטנט כל-איטלקי, שפותח על ידי Studio DBM.

החומרים המשמשים להגשמת מערכת חדשנית זו הם שונים. ראשית, הלב מורכב מגבס מסוים, שנקרא '' termointonaco ''. האחרון שומר על הטמפרטורה ברמה קבועה. בדרך כלל אנו מדברים על טווח בין 25 ל 30 מעלות צלזיוס. היתרונות של שמירה על הטמפרטורה קשורים קשר הדוק לפיזור החום: מופחת בהחלט!

המערכת כולה בנויה עם סליל צינורות, שבתוכם זורמים מים (חמים או קרים, על פי צרכים). הכל מכסה את הבניין ומוקף בחומר מבודד. מפעל תרמי אמיתי המחובר בנוסף למפעל שני (הפעם מופעל על ידי אנרגיה סולארית).
ברור שמדובר בפתרונות חדשניים המתאימים היטב למבנים שאינם נהנים מחומרים חדשים ומעיצוב מודרני.

השאלה עולה אז באופן ספונטני. היכן ניתן ליישם מערכת זו? ניתן לאמץ טכנולוגיה זו על כל המבנים, כל עוד יש להם קירות בטון. זה ישים (אך לא מומלץ) למבני לבנים או חזיתות היסטוריות. הסיכון יהיה להרוס את המבנה האסתטי.

אבל העלויות? האם יש להתקין מערכת דומה? ובכן, ההוצאה הראשונית היא כמובן לא כל כך מינימלית. כ- 60 יורו נחשבים למ"ר (כמינימום). לאלה יש להוסיף את ההוצאות הקשורות למערכת השמש הדורשת אומדן אד הוק. ברור שאם כבר יש לך מערכת זו, ההוצאה הזו תיפטר.
היתרון הוא גם מבחינת החזר השקעה כלכלי, בנוסף לשמירה על הסביבה. הזמנים למעשה, בהשוואה לקירוי מסורתי, מחציתם. למעשה, אפשר היה להגיע לגיל 6 כבר 13 שנים.

מה לומר, הגל המהפכני הזה בעולם הנדל"ן הירוק יכול לכלול גם את הבתים שלך. למה לא לנסות את זה? פיתרון מסוג זה יכול באמת להיות עבורך! לעצות וחדשות נוספות אנו מזמינים אתכם לעקוב תמיד בבלוג שלנו. תמיד תתעדכנו בחדשות האחרונות בשוק הנדל"ן העולמי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB