2020 השכרות: הערים היקרות ביותר

סוף השנה כמעט עלינו. ומשאירים בצד את הוצאות חג המולד, שקולטות את שנינו כזמן אך גם כלכלית, נכון גם לחשוב על העתיד. במיוחד בנדל"ן, אילו ערים יהיו אלה בהן יהיה נוח לעבור. לאחר שביצענו בעבר ניתוח על קיימות, החלטנו לנתח מהן המציאויות היקרות ביותר אשר יאפיינו את הנדל"ן העולמי. ביתר פירוט, ניסיון לנתח את השלם, מצד החכירה.
וזו הסיבה, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

אך נכון להתחיל מאילו ערים יהיו אלה בהן בדרך כלל יושקעו יותר.בין המגזרים שיאפשרו את שיפור הנדל"ן, אנו זוכרים את הלוגיסטיקה, את דיור הסטודנטים ואת התחום החברתי והבריאותי. עם זאת, מגזרים אלטרנטיביים מסוגלים לייצר ערך.
ולכן הערים שיושפעו (חיובית) מהגל הזה יהיו ללא ספק פריז (ראשונה בעמדות בזכות העבודות לאולימפיאדה), יחד עם פרנקפורט וברלין ולונדון. לאחרון יש ערך משמעותי, מכיוון שלמרות משבר הברקסיט לפני ואחרי זה נראה שהוא שומר על האינטרס של חברות גדולות גבוה ובעיקר מסוגל ליישם מדיניות פיתוח ושיפור משמעותיות.
את 5 הראשונים נסגר מדריד הנהדרת, שם סיכויי שוק הנדל"ן נותרים גבוהים. עם זאת, נראה כי המחירים לא רוצים לרדת.

לאחר שנתן רקע נרחב למצב, נכון להיכנס לגופו של הטור הנוכחי. בואו נגלה מה יהיו הערים עם השכירות היקרות ביותר בשנת 2020.

1. אתונה
2. ליסבון
3. ברלין
4. אמסטרדם
5. מונקו


מלכתחילה, כפי שניתן לראות, אתונה היוונית מגיחה. הסיבות לעליית מחיר שכר הדירה מגוונות. ראשית, ללא צל של ספק, היציאה מאירופה והצורך להחיות את המדינה מהמשבר הכלכלי.
נראה כי העיר השנייה, ליסבון, נותרה מספקת למגמות שנצפו בשנים קודמות, לאחר החוק שהגדיל את עליית המחירים כבר באמצע 2019.
ברלין לא מפתיעה עם המקום השלישי שלה, בהתחשב בכך שהיא כל שנה מארחת סטודנטים צעירים מארסמוס הצעירים הזקוקים (ולכן דורשים יותר) מקומות לינה כדי לחיות את החוויה הזו. עלייה אקספוננציאלית בביקוש, שמייצרת הצעה 'עקבית יותר ויותר, גם מבחינת המחיר.

אמסטרדם ומונאקו סוגרות את החמישייה המדורגת בדירוג שלנו. הראשונה היא העיר היקרה ביותר במדינה מבחינת חכירה. הן עבור המיוחדים שהוא נהנה ממנה, אך גם עבור עלות מחיה כללית גבוהה למדי בהשוואה לשאר אירופה. עם זאת כל אלה תואמים את איכות החיים הגבוהה ביותר המובטחת במדינה זו.
מונאקו כבר נולדה כעיר מובחרת, המאשרת את עמדתה.

מה לומר, ברשימה זו תוכלו בהחלט לבחור את אלה המתאימים ביותר לצרכים שלכם ואילו, לעומת זאת, יש להפריש באופן זמני. לפחות עד שהמחירים יירדו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB