מילאנו ומותרות נדל"ן: החדשות

כפי שכבר הזכרנו, שוק הנכסים להשכרה זוכה להצלחה מיוחדת. קצת לצורך הגמישות הגדולה יותר המובטחת לדיירים העתידיים, קצת לנוחות התשלום הפרוס לאורך זמן. בקיצור, נותרה העובדה כי תחום ההשכרה צומח בקצב מסחרר.

באיטליה, באחת הערים המרכזיות של המגף, מילאנו, חלה עלייה משמעותית בשוק השכירות. בסמסטר האחרון דיברנו על 4 נקודות אחוז יותר ואילו בערים הגדולות האחרות מדברים על עלייה של 0.8%.

מגמה חדשה מתעוררת גם היא, הקשורה תמיד להסכמי שכירות. זה של שכר דירה קצר. על פי הנתונים הסטטיסטיים העיקריים, גם בשנים הבאות ההבדלים בין שכר דירה מסורתי לשכירות קצרה אפילו יגיעו לאפס. לפיכך תתבצע ביטול אמיתי.

כדי לעודד מגמה חדשה זו, אפילו האולימפיאדה העתידית בשנת 2026, שתעודד סטודנטים רבים אך גם עובדים להתיישב באופן זמני בעיר זו. מעל 200,000 תושבים חדשים צפויים!

אך תהליך הפיתוח האמיתי הוא חלק משוק היוקרה. יש חזרה לשנות החמישים, מבחינת עיצוב פנים. מי שיש לו "רעיון של בית, בהחלט לא יכול להתמוגג מהדגם הקלאסי של בית בורגני מילאנו.
אלגנטיות נצחית, נטולת חריגות אך יחד עם זאת ספציפית. הסביבות חוזרות להיות חיות, עשירות בזהות, אך יחד עם זאת פונקציונליות ביותר. המותג מחוז מחוז מילאנו היה מעורב באופן פעיל בתהליך זה, ויצר קולקציה אמיתית שתאומץ במבני המגורים העיקריים של פלח היוקרה.

כיצד יבנו הבתים המפוארים ביותר, מוכנים להשכרה?
הכל מתמקד בפיתוח מחדש של חללים, מה שמעניק חשיבות רבה יותר לזיהוי חללים. אזורי הכניסה חייבים בהכרח להיות מצוידים בארונות ומעילים, ויתרה מכך, יהיה זה חובה ליצור רצף בין אזור המגורים למטבח. ההפרדה תהיה פונקציונלית אך לא מרחבית בלבד. הסיבה לכך, יותקנו פתרונות זגוגיים.

לצורך פיתוח מחדש של אזור המטבח, מחוז החוזה במילאנו ממליץ על גישה אנוגסטסטרונומית לחלוטין. למה אנו מתכוונים? מחקר הפריסה מבוסס על נוכחות של שני עמודים שיכולים להפריד בין האזורים השונים שתמיד שייכים לחלל המטבח. כך תהיה הכנה, שטיפה, פינת צריכה וחצי אי בתוך אותו אזור, אך רק מופרדים על ידי 'העמודים' האלה לא פולשניים מדי.

בתוך כל זה, חשוב מאוד לזכור גם את הערך החברתי של הסביבה הביתית. בואו נתחיל את השולחנות המרווחים עד לכל היותר 12 מושבים!

ולהפריד בין אזור המגורים מאותו לילה? כן למסדרונות אך לא מרווחים מדי. במקום זאת הם ינצלו כ"מכולות ". דרך אלגנטית ופונקציונאלית להעניק אופי עוד יותר אפילו לאזורים הבלתי נתפסים ביותר!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB