מגבלות קליפורניה ושכירות

מה קורה בקליפורניה כל כך חשוב בנדל"ן? הצוות שלנו החליט לחקור את האומה הזו, וגילה ש ... האם אתה סקרן ללמוד עוד? ובכן, אתה רק צריך להמשיך לקרוא את המאמר המיני שלנו. היום יצרנו מאמר המתמקד במצב "האנומלי" המשתולל במדינה הפדרלית בארה"ב. אבל בואו ניקח צעד אחורה לפני שנגיע ללב הנושא.

דווקא בקליפורניה, למעשה, נחקק חוק שייכנס לתוקף בשנת 2020. חוק הנושא את חתימתו של גאווין ניוסון, מושל המדינה העשירה ביותר בארצות הברית של אמריקה.
מוגדר כ'חוק הגנת הדייר 'כולל כשמונה מיליון דירות.

בדיוק מחצית מהבתים המחויבים בחכירה. איך הוא מתממש? לא ניתן יהיה להגדיל את שכר הדירה ביותר מ- 5 נקודות אחוז בכל שנה, עבור כל הבתים שנבנו במשך יותר מ -15 שנה.

עם זאת, אין התייחסות לבתים בבעלות פרטית. אבל לאלו ששייכים לקבוצות הנדל"ן הגדולות, או עדיף, לחברות הגדולות הרשומות. מה יהיה על הבעלים לעשות? ללא ספק, ציין את הגורמים העיקריים הנוגעים להפרה ההיפותטית של החוזה.
ואילו הנפוצים ביותר?

- עבירות
- נזק לבית
- שחזור נכסים
- ארגון מחדש

מה מועיל לפתוח בחוק דומה? אחד היתרונות של תמרון זה הוא הצורך העיקרי בהגנה על הדיירים הפוטנציאליים מפני עלייה ושכר דירה היפותטית.
מצב דומה התגלה באורגון. כל זה, גם במקרה זה, נועד להגביל את עליית המחירים המופרזת (בשכירות) כדי להגן על צד הביקוש.

זה ידוע, שוק הנדל"ן העולמי, בשנים האחרונות, ספג לא מעט טלטולים. קודם כל, אלה שמקורם בכניסתם הפעילה של המילניאלים. קטגוריה תובענית יותר ויותר ששפכה בעיקר לחתימה על הסכמי שכירות. הגידול המוגזם בביקוש באזור זה העלה את המחירים בעליל. תוצאה פיזיולוגית, אך שמסתכנת ביפול חזרה לפתולוגית.

ובכן, אין ודאות מיוחדת לגבי האופן בו יוזמות פוליטיות אלה יכולות להצליח. הכל תלוי במערכת גורמים. חוסר היציבות הפוליטית, ביטול התשלומים באמצעות משכנתא, לטובת תשלומי המזומנים ואפילו הגירה, בהחלט השפיעו לרעה על מערכת הנדל"ן העולמית. עדיפות גמישות על פני קשיחות.

 לדברי כלכלנים מובילים ומומחים בתעשייה, הסיכון הוא לראות שוק "פיחות" כדי לענות על צרכי הלקוחות, פחות ויותר מוכנים לשלם סכומי כסף גדולים.

אז מה יקרה בחודשים הקרובים? למרות שאין לנו נתונים מעולים שיכולים לגרום לנו להביע תחזיות מסוימות, אנו יכולים להבטיח לך כי אנו תמיד נתעדכן בנושא. כל שעליכם לעשות הוא להתייעץ באתרנו מדי יום, כדי לעקוב באופן פעיל אחר כל השלכה על שוק הנדל"ן העולמי!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB