הונג קונג, מקאו ומותרות: שוק הנדל"ן בין אי ודאות לבין טירוף

למעלה מ -100 יחידות יוקרה חדשות נבנות באזורי המגורים היפים ביותר בהונג קונג. למרות זאת, נראה כי עבור שוק הנדל"ן היוקרתי, היו כמה קריסות במונחים של מחירים.
רמות הנסיגה של המחירים להגיע על 4.6%, מעצר מלא 28 חודשים של צמיחה רצופה.
 אם נזכיר את המצב הקודם בשוק הנדל "ן בשנת 2016, ידוע מיד כי באופק זה נרשמו גם עליות שערים בעקבות Brexit אשר, גם אם מרוחקות מבחינה גיאוגרפית, שוקל על השוק האסיאתי במידה כזו לדווח על הפסד של 10.1% מההון המושקע.
אפילו היחסים המתוחים עם ארצות הברית בהחלט לא עזרו, והגיעו לקיפאון ל"לבנים "הסטנדרטיות של" בית אסיה ".
הקונים העיקריים שמאפשרים להונג קונג להישאר לצוף היו והמשיכו להיות משקיעים עשירים בנזילות שהחליטו לרכוש את בית החלומות שלהם, ואינם מרשים לעצמם להיות מושפעים מהסנטימנט השלילי בקרב המשקיעים העשירים.
 אלמנט נוסף, אשר שיחק בבירור תפקיד מרכזי בענף זה היה ללא ספק תעשיית המשחקים, מנקודת מבט של נוף. בשנת 2018 נבנו מרכזי משחקים רבים והאינדיקאטורים הכלכליים חוו צמיחה חיובית ובלתי פוסקת במהלך 2018.
בפרט, בשוק מקאו, היקף הכולל של עסקאות למגורים ולא היו חיוביים עבור כל השנה שעברה, עם מרווח מעל 10,450 חוזי מכירות. נכסי המגורים מהמעמד הבינוני-סטנדרטי גדלו ב -3% ב -2016, ב -5% ב -2018 עד 2018, עם 7.7%.
 הביקוש לדמי השכירות נשאר קבוע, ככל הנראה על ידי הנוכחות השנתית של תיירים רבים, במיוחד צעירים שרוצים להישאר זמנית בחו"ל או ללמוד את אחת השפות המרתקות ביותר עתיקות בעולם.
למעשה, הודות לעלייה בכוח האדם, מעגלים הליסינג למגורים יש ללא ספק זיהו קטע פוטנציאלי חדש של משקיעים, אשר, אם הם אוהבים את זה או לא, יהיה בהכרח לקנות נכס.
בנוסף, בצד ההיצע, יותר מ -30 פרויקטים שוחררו לבניית 2747 יחידות דיור עבור סך של 322,055 מטרים רבועים של שטח הפנים. הפעילות לפני המכירה כבר נחנכה בדצמבר 2018, עם גבול מטושטש יותר ויותר בין מספר הנכסים והכמות המבוקשת.
 ומה צפוי לשנת 2019? היקף העסקאות יכול להישאר יציב, מבלי להמריא כמו בשנים קודמות, אחרת, הערך הפנימי של העסקאות יכול לרשום ירידה קלה.
אבל המחירים, נראה כי הם לא יעברו שינויים מסוימים, בהתחשב עם זאת דו קיום של מספר גורמים שיש להם השפעה משמעותית על כל החזיתות.
מה לומר, נראה כי חוסר הוודאות וחוסר היכולת לספק קווים ברורים לעתידה של המדינה הזאת.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB