נדל"ן מצרי: קריסת מחירים

מי מכם מעולם לא הוקסם מהתרבות המצרית? עם אחד הסיפורים היפים והייחודיים בעולם כיום, מצרים מעוררת עניין מיוחד בנדל"ן.
וזה לא הכל! זה לא סתם עניין ייחודי, גם מחירי הנדל"ן נופלים, מה שהופך אותו להזדמנות נהדרת לקנות נכס!

לכן, השקעה בשוק המצרי בשנת 2020 תהיה פשוטה מאוד ונוחה. אולם, היום, ננסה להתעכב על הסיבות למצב זה, להצטרף אלינו טוב יותר לנדל"ן המצרי, מבלי להיכנס לטעות!

נתחיל לומר שמחירי הדירות יורדים ב -21% על בסיס שנתי. אחוז משמעותי, המייצג את משבר המגזר בצד ההיצע. למרות זאת, מחירי הדירות הנמוכים מקלים על היצע וביקוש, במיוחד עבור זרים.
הגורם לקריסה זו מושפע גם מהמצב העצבני באזורים הסמוכים. אף על פי שמצרים אינה מייצגת ארץ המסומנת מדי יום במלחמות פנים והתקפות טרור, היא עדיין נותרה מקום שעדיין אינו בטוח בדמיון הקולקטיבי. כדי לתקן משבר בענף נאלצו הבעלים להוריד מחירים.

אך מה הסיכוי לשוק הנדל"ן המצרי? בדרך כלל יש קושי חזק לתת תשובה. אבל זה לא המקרה. הנדל"ן של מצרים אמור להשתפר באופן נרחב בשנים הקרובות, במיוחד על ידי עידוד בנייה יוקרתית.

 דווקא אלה דוחפים את המשקיע הפוטנציאלי, דווקא מכיוון שהוא, במחירים זולים יותר, הוא מסוגל לזכות בנכס ברמה מסוימת. פיחות המטבע מעודד ודוחף במידה ניכרת לקראת חזרה לשוק משגשג יותר. די אם נאמר כי בחודש יולי, שער החליפין (הממוצע), לוקח את הדולר האמריקאי כמטבע שלו, היה שווה ל 16.61. בדיוק 47% פחות מאשר בשנים קודמות. הביקוש העצום לדיור במצרים עלול להימשך ללא עוררין, גם הוא לתדלק את תחום הבנייה. האוכלוסייה גם גדלה, מה שמרמז על גירויים חדשים למגזר.

התשואות המצוינות הן אלה שנרשמו בקהיר. 9% נחמדים לעומת 2018 שנראה כאילו רוצים להחיות את הסכמי השכירות. בתחום זה, למעשה, הנכסים הנוכחיים מגיעים למקסימום של 800 $ למ"ר. לאחר התרחבות חזקה, המשק נותר גם הוא חזק וצריך להמשיך לצמוח גם בשנת 2020. חזק מעל כל המדיניות שקידמה הממשלה, שכללה שורה של התערבויות שמטרתן התאוששות כלכלית.

מה לומר, נראה כי המחירים המסובסדים, מגזר היוקרה שמזמין יותר ויותר, היופי הבלתי מעורער של המקום ושוב, הכלכלה החזקה, מצליחים לשמור על הנדל"ן המצרי גבוה. יש לקוות שהתחזיות יתגשמו גם בשנת 2020. אנחנו יכולים רק לחכות לגלות עוד! תמיד איתנו, בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB