5 גורמים שיכולים להגדיל את הערך של הבית שלך

בית הוא השקעה, לא משנה מה העניין. זה לא משנה אם אתה חי את זה או להשכיר אותו, אתה רוצה לוודא שאתה profiting או יהיה profiting בעתיד. יש הרבה דברים שונים שיש להביא בחשבון בעת רכישת הבית, וכמה עשויים לבוא בהפתעה. בואו נסתכל על 5 גורמים שיכולים להגדיל את הערך של הבית שלך:

1. מטבח וחדר אמבטיה כחולים
2. שמירה על המגמות
3. הקרבה שלך לעיר
4. להיות ממוקם קרוב Starbucks או בית קפה פופולרי
5. לקשט את הבית עם מראות


תפאורה כחולה בחדר האמבטיה נפוצה מאוד, כפי שהיא דומה למים. נמצא כי אנשים לצייר את הקירות שלהם כחול לקשט את חדר האמבטיה והמטבחים כחול יותר על החלל שלהם.

חשוב לעקוב אחר המגמות החדשות כי אנשים מחפשים בית מעודכן. אם הם רואים מקום עם תנור ומקרר זה נראה וינטאג ', זה עשוי לשכנע אותם לחפש במקום אחר. דלתות האסם הם מגמה חדשה, ועל פי מחקר - מקום עם דלת אסם בתיאור נמכר במשך יותר מ 12 מושלמת גבוהה יותר. זה בלתי אפשרי לשנות את הבית שלך כל שבוע כאשר אתה רואה מגמה חדשה, אבל שינויים קלים פה ושם יעשה את ההבדל.



הקרבה שלך לעיר תשפיע על הערך של הבית שלך וכמה מהר הבית שלך עשוי למכור בעתיד. לא רק שזה יהיה למכור מהר יותר, אבל גם זה יעריך יותר עם השנים חולפות. תסתכל על ניו יורק למשל - הבית הממוצע גדל ערך של 30 אחוזים מאז 2012.



תאמינו או לא, אם אתם ממוקמים קרוב Starbucks או בית קפה פופולרי בשכונה שלך, זה יגביר את הערך של הבית שלך. מחקרים הראו כי אם יש לך בית שנמצא במרחק של קילומטר מ Starbucks זה היה גדל מעל 90% ערך.



מראות ידועים להרחיב את החלל ולהפוך את המגורים שלך להיראות גדול יותר. על ידי הוספת כמה מראות ברחבי הבית שלך, זה ייתן את האשליה שיש לך מקום גדול יותר. לא רק זה יגרום למקום שלך להרגיש גדול יותר, אבל זה יגדיל את הערך של המקום שלך גם כן.



כדי להבין את הערך של הבית שלך, אתה צריך להבין מה משפיע על ערכו. הצורה של הבית שלך, את האזורים הסמוכים, את הקרבה למרכז העיר, כמו גם להיות ממוקם קרוב Starbucks הם גורמים נפוצים אשר יגדיל את הערך של הבית שלך עכשיו ובעתיד. אם אתה לא יכול להרשות לעצמו מקום, אשר עונה על אותם גורמים, יש דברים אחרים שאתה יכול לעשות כדי להגדיל את הערך. צביעת האמבטיה שלך לתלות כמה מראות הם שינויים קלים כי הם סבירים לכולם.



חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB