10 סיבות לקנות בית בשנת 2019

2019 היא השנה בשבילך, ואת השנה אתה צריך לחשוב על קניית בית. כמובן, ישנם תנאים כמו affordability וביטחון עבודה וכו 'אבל אם אתה במקום שבו אתה יכול, אתה תהיה בחירה השקעה מצוינת. כאשר חושבים על קניית בית, צריך לחשוב על העתיד שלהם ואת החיים בהמשך הדרך. איפה אתה מתכוון להיות? האם אתה רוצה להיות משפחה בעתיד הקרוב? אתה צריך להכיר את הגורמים הללו כדי לרכוש את הבית המתאים כי יהיה מועיל בהמשך הדרך. בואו נסתכל על 10 הסיבות העיקריות מדוע 2019 היא השנה לקניית בית:


מוכנות: מרגיש מוכן להתחייב להשקעה היא סיבה טובה למה אתה צריך לקנות בית בשנה הקרובה. אם אתה מוכן לקחת קפיצת אמונה ואתה יודע את העלויות הכרוכות ברכישת נכס; אתה מוכן מיזם זה. זה הכל על הכנת עצמך והבנת התהליך.
הערכת הבית: הנדל"ן הוא בדרך כלל את ההשקעה מספר 1 עולה עם הזמן. יש צמיחה יציבה במחיר עם גידול של כ 3-5% בכל שנה על פי האיגוד הלאומי של מתווכים. אם אתה קונה בית בשנה הקרובה, בתוך 10 שנים כי הבית צריך להיות שווה הרבה יותר, במיוחד אם אתה קונה את זה בעיר גדולה עם האוכלוסייה הגוברת.
השקעות: אין יותר מדי השקעות שיכולות להבטיח תשואה, אבל קניית בית בדרך כלל עושה. לא רק את הנכס שלך בסוף היום, כל הכסף שאתה מוציא על שכר דירה, אתה גם לא מקבל בחזרה. כמובן, זה חייב כדי לחיות, אבל עדיף לשים את הכסף למשהו שאתה תצא מזה.
חופש: בעלות על הבית נותן לך את החופש לעשות מה שאתה רוצה עם זה. אתה כבר לא צריך להתמודד עם בעלי הבית או דיירים אחרים. יש לך את החופש לקשט ולשפץ את מה שאתה רוצה. אם אתה רוצה מכשירי חשמל חדשים, אתה יכול לקבל מכשירים חדשים.
יציבות: תלוי אם יש לך משפחה או לא, לאחר יציבות הבית מאפשר לך לבנות מערכות יחסים בתוך הקהילה ועם השכנים שלך סביבך. אם יש לך ילדים, זה יאפשר להם לגדול החינוך שלהם במוסד אחד, במקום להסתובב במקומות שונים. קל יותר למשפחה להישאר במקום אחד למשך זמן.
הון: כל תשלום שאתה שם כלפי הבית שלך הוא יותר הון בכיס שלך. כאשר אתה משלם שכר דירה, אתה רק רואה כסף לעזוב את הכיס שלך ואתה לא מרוויח כלום בתמורה להשקעות. אתם בונים בעלות לאורך זמן ועם כל שיפוצים, יש לך לשים לתוך הבית, ההון העצמי שלך גדל ככה גם.
ודאות: אם אתה הבעלים של הבית שלך, יש לך את הוודאות שיש לך מקום לחזור הביתה מדי. עם השכרה, השוכר יכול לבוא אליך ולומר שיש לך 60 ימים כדי למצוא בית חדש. זה יוצר מתח ודאגה ואין לך את הוודאות שאתה עושה עם המקום שלך.
מס תגמולים: אנשים יקבלו מס מע"מ על רכישת הבית שלהם. תוכל לנכות מס רכוש ואת הריבית שאתה משלם על הבית שלך. ייתכן אפילו שתוכל לנכות חלק מהעלויות הקשורות לקנות את הבית שלך. יש הרבה שכר שונה מס כי יש אחד עם רכישת נכס.
גאווה: תהיה לך גאווה רבה יותר את עצמך ואת החיים שלך פעם שאתה קונה את הבית הראשון שלך. כולם חיים וחולמים על היום שהם יכולים להרשות לעצמם רכוש משלהם להתיישב.
ריבית נמוכה: הריבית ממשיכה לעלות, וכנראה תמשיך לעלות עם השנים. למה לא לרכוש נכס עכשיו כאשר הריבית נמוכה, במקום במורד הכביש כאשר אתה צריך לשלם יותר? אנשים משלמים אלפי דולרים על הריבית מדי שנה, ולכן אנשים צריכים לנצל את הריבית נמוכה יותר.


עם כל המידע הזה, אתה צריך רעיון טוב יותר למה אתה צריך להיות מסתכל על רכישת בית בשנה הבאה. האם אתה רוצה לחסוך כסף לאורך השנים יש את החופש שמגיע לך; אם כך המקורות שלנו כאן ב Realigro נדל"ן יכול לעזור לך למצוא את הבית המושלם בשבילך!







חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB