5 טעויות נפוצות רכישת הבית קונים בפעם הראשונה לעשות

קשה כמו להאמין, אתה לומד מן הטעויות שלך. איך אתה אמור לדעת מה לעשות אם מעולם לא עשית את זה או חוויתי את זה קודם? יש כל כך הרבה ללמוד כל כך הרבה משימות להשלים כאשר מדובר ברכישת בית. בין אם זה הבית הראשון שלך או נכס אחר - התהליך הוא בדרך כלל אותו הדבר. תחשוב על כל מה שקשור עם רכישת נכס.

שעות על שעות זה לוקח למצוא כמה בתים שהם פוטנציאל. הגדרת הכל עם סוכני נדל"ן, הזמנת מקומות לעבור את המקומות, לשים את ההצעה, מקבל את זה בחן, עושה בדיקה בבית, ביטוח הכותרת, חוזים הרישום, תשלומי המשכנתא וכו 'יש כל כך הרבה לחשוב על זה זה לא פלא קונים בפעם הראשונה נוטים לעשות טעויות.

בואו נסתכל על חמש טעויות נפוצות בפעם הראשונה קונים נוטים לעשות.

1. אמונה בהסכמים מילוליים זה תמיד טוב לתת אמון, כי ללא אמון אין מערכת יחסים. כולם ראויים ליהנות מהספק אבל לפעמים למצבים גדולים, אמון לא תמיד חותך אותו. הסכמים מילוליים טובים אבל המוכר לא תמיד לשמור את המילה שלהם אם מישהו מוכן לתת להם יותר כסף עבור רכושם. כסף בדרך כלל מנצח, כך הסכם מילולי שביצעת רק - כבר לא תקף אם המוכר יקבל יותר כספים. זה תמיד חשוב לחתום על הניירת כדי לוודא שיש לך אטום את העסקה.

2. דילוג על פיקוח הבית לגמרי קונים מסוימים מחליטים לא לקבל מפקח הבית כדי לבדוק את הפוטנציאל שלהם בבית כי אין שום בעיות לכאורה שהם יכולים לראות או לקבל מידע על. זה המקום שבו בעיות לקרות כי לפעמים המוכרים אינם מודעים לכל הבעיות. כאשר אתה לשכור מפקח לבדוק את הנכס, הם יעברו על כל היסוד בבית ולוודא הכל בסדר טוב. אם יש בעיות, הם צריכים להיות מסוגלים למצוא אותו הבעלים יצטרך לתקן אותם לפני שאתה לוקח בעלות. לתפוס את הבעיות הראשון לפני שהם הבעיות שלך.

3. לדאוג לגבי הדברים הקטנים זה טבעי לדאוג כל דבר קטן, אבל כאשר הגיע הזמן לקנות נכס, יש יותר מדי דברים גדולים להתמקד אז כל הדברים הקטנים. אם אתה נכנס לבית שאתה אוהב אבל אתה לא אוהב את צבע הצבע או את המיקרוגל הוא מיושן - אלה הם תיקונים קטנים שאינם עולים הרבה. דגש על התמונה הגדולה יותר ואת הפריסה הכוללת של הבית. ברגע הבית הופך שלך, אתה יכול לעשות מה שאתה רוצה עם זה.

4. הזנחת ניקוד האשראי שלך פעמים רבות ניקוד האשראי שלך אינו מדויק. חשוב לוודא שיש לך ציון מדויק לפני שאתה שולח את הנייר המלווים שלך. הרבה פעמים אנשים שולחים את ניקוד האשראי שלהם בלי להסתכל על זה והם סירבו ההלוואה. לעבור על הכל ואם יש בעיות, לנסות לתקן אותם לפני שאתה שולח את המידע המלווים שלך. זה יחסוך לך זמן וכסף בעתיד.

5. לא זוכרים את התקציב אחד או אפילו אולי את הטעות הגדולה ביותר קונים בפעם הראשונה לעשות הוא שוכח התקציב. זה מאוד קל לקבל בצד מעקב עם פריטים שאינם הכרחי להבין כי הכסף שלך הוא כמעט נעלם. תקצוב חשוב מאוד לפני שאתה קונה בית ואפילו חשוב יותר כאשר אתה רוכש בית ויש לך יותר חשבונות לשלם. אנשים רבים שוכחים גורם עלויות רהיטים, חשבונות, עלויות נעות, תשלומי המשכנתא וכן הלאה. איך אתה הולך להיות מסוגל לשלם את כל החשבונות האלה אם לא להגדיר צד מספיק כסף? ודא שאתה בא עם אסטרטגיית תקצוב, כך שאתה לא להיתקל בבעיות. תקצוב לפני רכישת בית מועיל כי אתה תהיה על המסלול הנכון ולהיות מסוגלים לנהל את כל ההוצאות שלך לפני שיש לך יותר הוצאות לנהל.

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB