ברזיל הופך להיות בר קיימא: גבולות חדשים של בנייה

ישו הגואל, החופים של קופקבנה ואיפנמה, הקרנבל המפורסם והססגוני מאוד, הסמבה הם רק חלק מהסמלים המפורסמים והייצוגיים ביותר של ברזיל. הקרקע אשר תופסת את רוב דרום אמריקה, היום הוא חדשות בתחום הבנייה.



הרגישות הגבוהה יותר לנושאים סביבתיים, ככל הנראה בגלל הסביבה הסביבתית הבלתי מזוהמת לחלוטין, הובילה ליצירה ופיתוח של תוכניות פעולה ומדיניות בינלאומיות שמטרתן צמצום צריכת האנרגיה הראשונית ופליטות פחמן דו-חמצני.





איך? תודה על בניין האנרגיה אפס.



על פי הדירקטיבה האירופית 31/2010 / CE, על הקמתם של מבנים אלה יש צורך כי:


הקנונים של עיצוב בר קיימא וביו-אקלימי מכובדים בגישה משולבת בין המרכיבים האדריכליים והנדסיים. תוכנת סימולציה דינמית משמשת לעיצוב אנרגיה
הבניין הוא קומפקטי בכיוון כדי למטב את השפעת השמש.
מעטפת (קירות, רצפות ואביזרי) הוא מבודדים מאוד מוצל, כדי למנוע אובדן חום overheating בהתאמה
המערכות פועלות בטמפרטורה נמוכה (עיבוי דוודים ומשאבות חום)
מפעלים לייצור אנרגיה מתחדשת (פוטוולטאית וסולרית תרמית) מותקנים
צריכת האנרגיה נמצאת בשליטה מתמדת.




בין 150 מדינות, ברזיל כובש את המיקום 4 עבור מספר מבנים עם הסמכה LEED (מנהיגות אנרגיה וסביבה עיצוב), ישנם 235 מבנים שנבנו או בבנייה עם הסמכה LEED ו אלה מתווספים 760 נוספים בשלב התכנון. אם נסתכל גם על כמה מבנים שיש ברשותם אישורים אחרים להגנת הסביבה, נגיע ל -2,000 בניינים ידידותיים לסביבה, אנחנו מדברים על נתונים גבוהים מאוד ועל סקטור חזק ודינמי, למרות המשבר שפגע במדינה באחרונה descember.Basti חושבים כי בשנה האחרונה הבניין המסורתי קרסה בברזיל באותו זמן אחד קיימא יש לשמור על קצב הצמיחה של 7%.

למעשה, כבר בשנת 2017 נחנך "בית הקפה היבטק", בית העץ הטרומי שנוצר על ידי חברת "הביטק" ושותפיו, בנוכחות השלטונות הברזילאים ונציגי אזור טרנטינו, אשר מהווה דוגמה לבניין אקולוגי בר-קיימא ואיכותי.

יתר על כן, מ 5 עד 7 בנובמבר הבינלאומי אנרגיה חכמה כנס - אנרגיה חכמה CIEI & EXPO 2018 יתקיים כדי להרחיב את הדיון ואינטראקציה בין השחקנים העיקריים במגזרים השונים המעורבים בשוק האנרגיה המתחדשת.

במהלך שלושת הימים יתקיימו סדנאות, ביקורים טכניים, קורסים, דיונים ותערוכה המציגים את הטכנולוגיות והפתרונות החדשים של ייצור אנרגיה ממקורות מתחדשים, מבנים בני קיימא ויעילות אנרגטית.



אירועים שלא להחמיץ עבור אלה מתכוונים לבנות, לקנות או למכור נכס בברזיל (קישור ישיר)

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB