עידן המולטי-משפחה

בשנים האחרונות לא היה קשה למצוא תוויות לתיאור הקטגוריות החברתיות או האופנה השונות. עברנו מ''דור x '' ל''דור z '', המילניאלס נולדו, ה''חלובי '' נחנך בדקו הביתי. אבל לא רק. נוכל להמשיך ללא הגבלת זמן, אך זה מספיק כדי להבין עד כמה פלחי שוק חיוניים כיום.

נוכל לומר שיש חשיבות ראשונית, לאור התקופה הקריטית שאנו חווים, שמובילה את הקבוצות החברתיות השונות להתפתח מבחינת הצרכים וההרגלים. לכן חשוב מאוד להיות מסוגלים לחזות מה יהיו המגמות החדשות ואילו קטגוריות יהיו הרלוונטיות ביותר בבחירות בשוק. זו הסיבה שאנחנו בריאליגו החלטנו לשתף אתכם בתחזיות שלנו לנדל"ן. השאלה ששאלנו את עצמנו הייתה הבאה: מה תהיה הקטגוריה שתשלוט בשוק הנדל"ן לאחר חירום המגיפה.

התשובה הייתה פשוטה ואינטואיטיבית. '' המשפחה הגדולה ''. עם מונח זה אנו מתייחסים לא רק לשוק יעד המיוצג על ידי קונים פוטנציאליים שיופיעו בעתיד הקרוב. אך נבדק גם סוג הנכס שיאוחד בחודשים הקרובים. לכן, אם אתם סקרנים לברר פרטים נוספים ולגלות כיצד פלח זה ישלוט בשוק הנדל"ן הבינלאומי ... ובכן, אתם במקום הנכון. יצרנו קטע מיני המבוסס על הנתונים שנאספו על ידי מרכזי הסטטיסטיקה הבינלאומיים העיקריים. אז, אנחנו יכולים להתחיל!
לפני שעזב, בואו נגדיר מה הכוונה במונח '' משפחה רב-משפחתית ''.

במשפחה רב-משפחתית אנו מתכוונים למתחמי נדל"ן שמקבצים כמה בתים תחת אותו גג. קל יותר לזהות אותם במונחים דופלקס או טריפלקס. כשיש יותר מארבעה בתים, זה מכונה משפחתית מכל הבחינות. אמנם מונח זה עשוי להיראות חדש עבור מדינות מסוימות, אך עבור אחרות הוא אוחד באופן נרחב במשך שנים. במיוחד במדינות צעירות בהן אין תרבות בעלות על בתים, אך שכר הדירה שורר. אז בואו ננסה לזהות היכן יוגדר עוד מגמה חדשה זו באירופה.
בדנמרק, חלק ההשקעות במגזר זה היה מדהים באמת. עד כדי כך שהאומה הזו מדורגת במקום הראשון באירופה. למעשה, אנחנו מדברים על 53 נקודות אחוז. הולנד גם לא נותרה מאחור עם הציון שלה: 39%, אחרונה חביבה בין 4 הראשונות נמצאות ספרד עם 29% ושבדיה (28%). אך אם היו אלה האחוזים אשר מניחים שיגדלו עוד יותר בחודשים שלאחר מכן, הייתה מדינה שעברה בהרבה את הציפיות. אומה שכנראה מיועדת להגיע למקום הראשון בדירוג. גרמניה, אשר באופן אוטונומי, בתשקיף הסטטיסטי, תוכל להגיע ל -60% בחודשים הקרובים.

תוצאה מפתיעה המציינת שני צרכים: הראשון, זה לאפשר לאנשים להתרועע, השני, לבחור בחדרי אירוח פחות יקרים אך בהחלט גמישים יותר (רוב המציאות הרב-משפחתית מספקת שכירות).
בזמן ההמתנה למידע נוסף, אנו מזמינים אתכם להתעדכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB