הטרומי באמזון נמכר כמו לחמניות חמות!

לעיתים הדגשנו עד כמה מבנים טרומיים הם תכליתי ביותר, כמו גם זולים יותר ממבנים מסורתיים. ובכן, בתקופה בה אנו מנסים לרדוף אחר אופנות במחירים מתונים, מבלי להזניח את הטעם האישי, אין זה מפתיע כיצד הנדל"ן מתפתח במהירות גבוהה. עד כדי היותו חלק מערוץ בינלאומי, המיוצג על ידי ענקיות המסחר המקוונות הגדולות ביותר: אמזון. הטור של היום, כפי שניתן לראות מהכותרת, ינתח בפירוט תופעה שלפי מומחים נועדה לא להישאר מקרה בודד אלא להפוך לעתיד הנדל"ן. אז אם אתה סקרן ורוצה לדעת יותר, נוכל להתחיל בטור של היום!

הבניין הטרומי המדובר אזל באמזון בזמן קצר מאוד, במחיר נמוך מאוד: 8,000 אירו בלבד. חברת הייצור, שהתלהבה בהחלט מהתוצאה, הרגיעה את הקונים הפוטנציאליים וקבעה כי למרות שמלאי המבנה שנמכר נגמרו, היא פועלת להשקת דגמים חדשים בשוק הדיגיטלי.

אבל בואו נראה ממה מורכב הבית הטרומי שזכה להצלחה כה רבה.
אנו מניחים כי מדובר בשטח של 17 מ"ר וכי ניתן להרכיבו תוך יומיים בלבד. הוא מחולק לסביבות ומרחבים שונים, כולל:

- שני חדרי שינה
- מטבח
- אמבטיה

כוחו של מבנה זה ניתן על ידי האפשרות לבחור כיצד לשלב בין חללים ובעיקר היכן למקם אותו. אנו יכולים להגדירו רב-תכליתי, בהתחשב במאפיינים האמורים לעיל אך גם באפשרות להכניסו לכל מרחב טבעי העומד לרשותכם. בתקופה קריטית כמו זו בה כל האוכלוסייה העולמית עוסקת, יש חשיבות ראשונית בצורך לקיים מרחבים גדולים ולשמור על קשר עם הטבע. הסיבה מדוע, מבנה זה מתאים היטב לצרכים אלה. למעשה, רבים החליטו לבחור בבניין טרומי זה שתהיה לו חלופה ירוקה וירוקה יותר. יתר על כן, אין לשכוח כי לבית זה יש סגנון נורדי, אשר בנוסף להיותו טרנדי מאוד, ניתן להתאמה אישית רבה. הטרומי נמסר למעשה ללקוח בצבע טבעי (המבנה כולו היה עשוי מעץ מלא). זה מאפשר לקונה לשנות את הצבע לפי טעמו. מהפכה אמיתית בעולם הנדל"ן אם לוקחים בחשבון כי טרום דומה זמין באמזון.

אם גם אתם תוהים אם סוג מסוג זה של בית טרומי מתאים לחלל שיש לכם, הנה תזכיר קטן. בתים טרומיים מותקנים בדרך כלל על דשא או קרקע אם כי רצפת בטון מומלצת ליציבות נוספת. ברגע שתהיה זמינה קרקע די ברמה, לא יהיה צורך בשינויים נוספים. עם זאת, מומלץ להרים את הקירות והרצפות בכמה סנטימטרים, כדי להימנע ממגע ישיר עם האדמה ועם הלחות שלה.

ואתה, היית רוצה לקנות בית טרומי באמזון?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB