אומנות המחזור: כאשר העץ שב לאופנה

האם ידעת שבשנה האחרונה העץ חזר להיות חומר מבוקש באמת בעיצוב? למעשה, החל מתחילת חירום המגיפה, גדל בבית הצורך בקשר מתמיד עם הטבע. אפילו במקומות הרחוקים ביותר מבחינה גיאוגרפית מירק. אנו יכולים לומר כי שנת 2020 החזירה לאופנה חומר שהופרש והוחלף בכמה שיותר קל למצוא. אבל גם זול יותר ורב-תכליתי.

אנחנו מדברים על עץ. היום אנחנו רוצים ליידע אתכם לא כל כך על התועלת שבחומר הפנטסטי הזה, אלא על מה שאנשים באמת מחפשים עכשיו, וכיצד להפיק ממנו את המרב, גם אם ... ממוחזר!
אז הנה מאמר שמלבד היותו אינפורמטיבי, יכול להיות גם שימושי עבורכם! בואו נתחיל!
אנו מניחים שאופנות באות והולכות. אך נראה, על פי הסטטיסטיקה, כי העץ לא יהיה מגמה חולפת. יותר נכון. החל מצורך בלתי צפוי, כמו למשל לא לאבד קשר עם הטבע, התברר שהוא מהותי ביכולת המודרניזציה של הבית בעיצוב חדשני.

אבל יש עוד. זה לא רק חזרה תיאורטית לטבע. אבל מעשי. האדם גילה מחדש את יופיו של הירק גם בביתו, וכמה חשוב להגן על הסביבה שמסביב, על מנת להעריך אותו מחדש לאחר ביטול כל המגבלות המונעות ממנו לנהל חיים נורמליים. לכן, אהבת הטבע הביאה גם לרכישת רהיטי עץ, אלא גם להתבוננות בכבוד לאיכות הסביבה. במילים פשוטות: עץ ממוחזר. הנה, אם כן, איך הכלכלה והרצון לירוק השתלבו. אך בתהליך הבחירה, אם גם אתם רוצים לעקוב אחר מגמה זו, על מה עליכם להסתכל בכדי למנוע בעיות או בחירות גרועות יותר, לא אקולוגיות?
אישורים אקולוגיים! אלה הסימנים הראשונים שיש לקחת בחשבון כאשר ברצונך לבחור בחומר זה, מבלי להשפיע עליו. הארגונים החשובים ביותר כוללים:

- PEFC: זהו ארגון ללא מטרות רווח המקדם ניהול יער בר קיימא. ארגון בינלאומי אמיתי המבוסס על הכרה הדדית בסטנדרטים לניהול יער בר קיימא

- המותג FSC, המצטט במילים מילוליות, "מזהה מוצרים המכילים עץ מיערות המנוהלים בצורה נכונה ואחראית על פי סטנדרטים סביבתיים, חברתיים וכלכליים מחמירים".

לכן, אם סימנים אלה מוצגים על מוצר עץ, המשמעות היא שנעשית בחירה מודעת וכן השפעה סביבתית נמוכה. אך יש לזכור גם אלמנט שימושי נוסף לשימוש בעץ ממוחזר בביתכם. הרבגוניות שלו.

כאמור, חומר זה שומר על המאפיינים הבסיסיים של העץ עצמו, אך יש לו ערכים מוספים למי שבוחר בו. אחת מהן היא היכולת לעמוד בזמן ובלאי מבלי לדרוש טיפול ותחזוקה מיוחדים. בנוסף, עלות קניית כל רהיט עץ ממוחזר נמוכה בהרבה מזו החדשה.
אז האם זו תהיה רק אופנה, או תחילתה של טרנד בר-קיימא?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB