לונדון שוברת שיאים: הבניין הגבוה בעולם

כפי שאתה יודע ב- Realigro, אנו תמיד רוצים לתת לך תצוגה מקדימה של החדשות האחרונות בנושא נדל"ן עולמי. היום נתמקד במיוחד בשיא חדש: זה המתייחס לבניין המודולרי הגבוה ביותר בעולם עם 500 דירות וגובהו 135 מ '. בניין זה מבוסס בבירת אנגליה. אבל בואו לא ללכת לאיבוד בצ'אט! אם גם אתה כאן כדי ללמוד עוד על החדשות המיוחדות האלה, עליך לקרוא את השורות הבאות! יחד איתנו בריאליגרו אתם עומדים לצאת למסע שיא לאנגליה!

אנו מניחים שהאופנה של בתים טרומיים הופכת פופולרית יותר ויותר. למעשה, התחלנו בהתחלה, עם מיני בתים טרומיים. שיוכלו לספק את כל הצרכים תוך שהם תופסים מעט מקום. הפשרה הנכונה בין נוחות לנגישות מבחינת המחיר. אולם עם הזמן יותר ויותר אנשים החליטו לבחור בבתים טרומיים.

וכמו כל אופנה, סוף סוף היא הגיעה לרמות גבוהות בהרבה. חברת האדריכלות HTA Design יצרה את הפרויקט הפנטסטי הזה וחסר התקדים. הבניין כבר הושלם במאי האחרון וזכה לכינוי עשר מעלות. בנוסף למימדיו הסטרטוספריים, נכס זה הציב באופן מיידי 546 דירות בשוק ההשכרה. אבל לא רק. כדי להפוך את הבניין המדהים הזה לייחודי, יש גם נוכחות של גלריה לאמנות ובית קפה בתוך שני מגדלים. לאחרונים יש הרחבה של 38 ו -44 קומות.

אנחנו בהחלט לא מדברים על פרויקט קטן. אבל היכן ממוקם הבניין?

למי שרוצה לראות את זה במו עיניו, יצטרך להתקרב ליד תחנת איסט קרוידון. גם בחירת המיקום חשובה מאוד, מכיוון שבזכות הפנינה החדשה של הנדל"ן המודולרי, שמו של רובע זה נקרא "אזור תרבותי".
לבניית הבניין יושמו סוגים שונים של טכניקות וטכנולוגיות. כגון מציאות מדומה והדפסה תלת מימדית לאבות הטיפוס השונים המיועדים לחזית הפינה.
אבל כמה זמן לקח לסיים את כל זה? ובכן, גם במקרה זה תופתע. בהתחשב בכך שזה לקח רק 39 חודשים!
בקיצור, שיא אחרי שיא, מה שהפך את הפרויקט כולו למדהים באמת.

יתר על כן, לכל קומת מגורים, בנוסף לאירוח חללי המגורים השונים, יש קשרים ישירים עם אזורי מגורים, חדרי כושר, מתקנים חברתיים ופנאי. אחרון חביב, חללי עבודה משותפים! באשר לחומרים המשמשים, מבני המתכת למרפסות וטרקוטה לקישוטים שוררים. אך באופן כללי, מראה מינימליסטי נשמר, מנוקד על ידי לוחות שונים המייצרים אפקט זיג-זג.

אנו בטוחים כי לאחר קריאת הטור הזה, אתה רוצה לבקר בתוצאה המרהיבה הזו של נדל"ן ועיצוב. אבל אם אתה גם סקרן לדעת יותר על זה ועל חדשות רבות אחרות שמסתובבות סביב תחום הנדל"ן, תוכל להישאר מעודכן. תמיד כאן, תמיד בריאליגרו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB