בריטניה: שכר הדירה הנוח

לאחר יציאתה מהאיחוד האירופי המשיכה בריטניה להישאר בכוונתם של קונים פוטנציאליים רבים. הקסם של לונדון, אך גם של כל הערים האחרות השייכות למדינה זו, נמשך. לאחר שנה ארוכה מאוד, אם כן, מנוקדת גם על ידי הנעולות השונות בגלל חירום המגיפה, אנו תוהים כמה כדאי לעבור לגור בבריטניה במקום לשלם דמי שכירות חודשיים. הסיבה מדוע היום, אנו בריאליגו החלטנו ליצור מאמר שייתן תשובה לשאלה זו. בכמה שורות ננסה לתאר את התמונה הכוללת של המצב הקיים בבריטניה לגבי שוק הנכסים. אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל את הטור שלנו עוד היום!

אנו יכולים לומר כי בריטניה עוברת כרגע נקודת מפנה. נחנך על ידי הברקזיט, העמוד החדש בתולדות האומה הזו, מאופיין בקריסה בולטת בשכר הדירה. לא ראיתם מחירים כל כך נמוכים מאז 2014! על פי הסטטיסטיקה, ברגע ההיסטורי הזה זול יותר לשלם דמי שכירות חודשיים מאשר הלוואת משכנתא. במילים פשוטות, משתלם לחתום על חוזה שכירות ולא לקנות בית חדש.

אך על אילו נתונים אנו מדברים? במקרה הראשון, אנו מתחילים בשכר דירה ממוצע של 1,224 אירו לחודש. בשנייה, לעומת זאת, הנתון הוא סביב 1,307 אירו לחודש. הבדל מינימלי שגורם לך לחשוב. צריך לזכור גם שחירום המגיפה גרם לירידה בביקוש לבתים להשכרה, במיוחד בלונדון. לגרום למחירים גבוהים מדי. הסיבה מדוע, כדי למנוע משבר נדל"ן ובמקביל פיחות בנכסים שכבר נמצאים בשוק, עלות דמי השכירות פחתה. וזה לא הכל! בעלי נדל"ן רבים החליטו להמיר את בתיהם למכירה לבתים להשכרה. הסיבה לכך היא שהביקוש לאחרונים גדל מאז. אנו יכולים לומר כי חבל ההצלה עבור בעלי נכסים רבים היה בדיוק זה.

זה של המרת בתיהם למכירה לנכסים להשכרה. אבל בואו נעזור עם המספרים. אמנם חלה עלייה של 7% על בסיס שנתי בשכר הדירה, אך חוזה מסוג זה עדיין נוח בהשוואה לרכישת בית.
ההבדל (במונחים כספיים) בחלק מהמקרים אף עולה על 200 פאונד.

ברור שהכל תלוי גם באזורים שנבחרו. אך לעולם לא כמו במקרה זה, האם ניתן באמת להכליל את התופעה על ידי הצהרה שלסיכום, בכל רחבי בריטניה נוח יותר לחתום על הסכם שכירות מאשר הסכם שכירות.

אלמנט מכריע שהניע את האינטרס של הקונים הפוטנציאליים לעבר הסוג הראשון שהוזכר לעיל היה גם העלייה והמורכבות של תנאי המימון. ביורוקרטיה קפדנית מאוד (אולי יותר מדי), בשילוב עם תקופה קריטית כמו אותה אנו חווים, יצרו מצב חסר תקדים.

אך מה יהיו ההשלכות על הנדל"ן הבריטי בחודשים הקרובים? האם חכירה תמשיך להיות מועדפת על פני הסכם רכישה או תחזור במוקדם או במאוחר להשקעת הנדל"ן המיוצגת על ידי רכישת נכס?

נכון לעכשיו איננו יכולים לתת תשובה, אך אם ברצונך להתעדכן בנושא זה ובנושאים רבים אחרים הקשורים לנדל"ן, פשוט המשך לעקוב אחרינו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB