מדריד לצד משקיעים צעירים

מדריד היא ללא ספק אחת המציאות הצעירות והצעירות ביותר בספרד. נפלא מכל הבחינות, עם זאת, הוא הושפע קשות ממצב החירום הפנדמי. עד כדי כך, שבמשך זמן רב, ולמרבה הצער גם בתקופה האחרונה, היא תמיד הופיעה במקום הראשון בזכות מערכת הבריאות הקורסת שלה. למרות שמדובר בדף עצוב בהיסטוריה הבינלאומית, מצב החירום בכל זאת עורר יוזמות משמעותיות. במספר מגזרים. במדינות רבות, למשל, מה שמכונה '' עבודה חכמה '' הפך מחידוש רגעי למנהג אמיתי. תהליך דומה הוא המתייחס ללמידה מרחוק. אך בטור של היום ננתח פעולה נוספת, הפעם מהממשלה, שמטרתה לעזור למשקיעים. בפרט משקיעים צעירים שמחליטים להיכנס לשוק הנדל"ן במדריד. לכן, אם גם אתם מעוניינים בנושא זה, או אם אתם פשוט סקרנים לדעת יותר, אנו יכולים להתחיל מיד!

אנו מניחים שמדריד וספרד באופן כללי מייצגים את היעד המבוקש ביותר עבור סטודנטים רבים של ארסמוס, המחליטים לבלות תקופת זמן בלימודים בחו"ל. במיוחד מדריד, בהיותה מציאות אלגנטית אך גם כלכלית, מקדמת בברכה אלפי סטודנטים פוטנציאליים מדי שנה. זו הסיבה שבגלל היעדר האזהרות מפני מצב החירום המגיפה, רבים החליטו לחזור למולדתם. אחרים אחרים החליטו להישאר בעיר זו, בתקווה להצליח לשאת בהוצאות הבלתי צפויות הכרוכות במגפה. ובכן, לאחר שחוותה שלב ראשוני של אי סדר, בתחילת 2021, החליטה מדריד לשנות מוזיקה. להסתובב ולהגן מכל הבחינות על ילדיו, הספרדים והזרים. החברה העירונית של מדריד השיקה למעשה תוכנית חדשה אשר מבוססת על תמיכתם של צעירים בתשלום דמי השכירות. בפירוט, היא מכוונת לקבוצת הגילאים בין 18 ל -35 שיש להם הכנסה שנתית של פחות או שווה ל -37,300 אירו.

המטרה היא להקל על פרוסת האוכלוסייה הזו כדי למנוע ממנה ללכת לאיבוד בתקופה כה קריטית כמו זו שעוברת עלינו. ברמה הכספית תשלם החברה הנ"ל את פיקדון השכירות עבור כל הילדים הנוטשים את הגג המשפחתי ומתכוננים ליצור גרעין עצמאי חדש. ברור שיש מגבלה: הפיקדון לא יעלה על 1,100 יורו. אז כמה יעלה לדייר לשמור על הבית החדש? אותו מחיר ראשוני ללא ריבית, שיוחזר בשנה שלאחר מכן. מאמץ יוצא דופן, זה של אמפרזה מוניציפלי דה לה ויוינדה וסואלו דה מדריד, שנראה ממש עובד!

הנהנים כיום מעל 700,000. מה שאומר שעזרה יקרת ערך זו תאפשר לילדים רבים לא לזנוח את חלומם. להיות עצמאי ממשפחתו. יש לקוות שזו תהיה הראשונה מבין אינספור יוזמות למאבק במצבי החירום הפנדמיים בחזיתות אחרות. ברור שבריאליגו חשבנו לנכון להזכיר את זה, רק כדי לתת מעט תקווה לכל קוראינו שבתקופה זו מצאו עצמם מבולבלים מעט. בהצלחה, מדריד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB