בית ראשון בקנבוס

כבר דיברנו על כך שהבתים הטרומיים הפכו לטרנד חדש בשוק הנדל"ן. זאת מסיבות שונות. פרקטיות קודם. שנית, האפשרות להתאים ולווסת את החללים בהתאם לצרכיו. בתקופה כמו זו שאנו חווים, לא היה מחסור בכך בצרכים חדשים ולא בידי קונים פוטנציאליים. אך מה שהופיע בזירה הבינלאומית היו החידושים שהוצגו במגזר שלנו ובמגזר הבנייה. היום, למעשה, אנו מתכוונים לחשוף בפניכם את אחד החידושים המיוחדים הללו שמשתגעים ברשת. לא מדובר במתיחות אלא בשיטות בנייה חדשות המתמקדות בקיימות. אבל לא רק ... אם אתה סקרן והכותרת כבר חזתה עד כמה המאמר הזה יהיה חדשני, ובכן, נוכל להתחיל!

כפי שניתן לראות מכותרת המאמר שלנו, החידוש הוא הכל בחומר המשמש לבניית מבנים טרומיים חדשים: קנבוס! לא כולם יודעים שבימי קדם שימשו לעתים קרובות קנבוס לבניית מבנים. אבל לא רק. לאחרונה, חומר זה נוצל לייצור חלקים מפנלים או לבנים. אבל מהולנד מגיע שימוש חדש. חברת דן אגרו יצרה לראשונה אי פעם בית טרומי לחלוטין שהורכב מהקנבוס. נקודת מפנה בולטת שנדמה כי היא תחילתו של עידן חדש בתחום הבנייה. ונדל"ן.

אבל בואו נעשה סדר וננסה להבין כיצד תוכלו לבנות בית בהמפ. קודם כל, בואו נתחיל עם החומר עצמו. המפ הוא מגוון של קנאביס שכבר נעשה בו שימוש לבניית מוצרים אחרים כמו טקסטיל, מזון ודלק ביולוגי. הוא אינו מכיל THC, ולכן אין לו השפעות פסיכו-אקטיביות. בשילוב עם מלט, הוא נשאר מוצק לאחר שלושה חודשי ייבוש. זה היה למעשה פרק הזמן הדרוש כדי לאפשר למבנה שנבנה בהולנד להתמצק מכל הבחינות. אבל זה לא הכל. הבית הנדון הועבר ונשתל במקום אחר לגמרי מזה של הבנייה. גורם חשוב מאוד שיכול לייצג שינוי קיצוני במגזר שלנו. למעשה ניתן לחזור על הליך זה ויכול לאפשר, בהשוואה לפתרונות דיור מסורתיים יותר, הפחתה בעלויות הייצור. ברור שהפוטנציאל של סוג בנייה חדש זה לא נעצר שם.

תוך התחשבות תמיד בהיבט האקולוגי, מבני קנבוס נובעים מצריכה של חלק מינימלי של חומרים, בהשוואה לאלה שבדרך כלל משתמשים בהם. יתר על כן, המפ עצמו מסוגל לספוג CO2 במהלך תהליך הייבוש. ובכך להבטיח השפעה מיטיבה על הסביבה שמסביב. אנו זוכרים גם את היכולת הגדולה של בידוד תרמי ואקוסטי.
מהפכה אמיתית, אשר בהחלט תשפיע לטובה על הנדל"ן העולמי כולו. אבל אנחנו בריאליגרו בהחלט לא נעצור כאן. אנו נמשיך למסור לך חדשות אודות המגזר שלנו בזמן שהוא נמצא בעיצומו, אך תמיד מוכנים לקבל חדשות, גם בתקופות קשות כמו זו שאנו חווים!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB