ארה"ב ואפקט העבודה החכם

בתקופת המגיפה, הרגלים רבים השתנו. למרבה הצער, אנשים רבים מצאו עצמם ללא עבודה. אחרים, לעומת זאת, המשיכו לעבוד בדרך אחרת, מהבית. אף על פי שבמציאות שונות המונח עבודה חכמה כבר היה בשימוש נפוץ מזה זמן, במדינות אחרות הוא הוכנס ואומץ כדרך פעולה רק בשנה האחרונה.

עם הופעת החיסונים, מציאות רבות החליטו לזנוח את העבודה החכמה. אחרים במקום זאת העדיפו לשמור עליו. מכיוון שהוא נחשב לזול יותר, מהיר יותר, וגם נוח יותר הן למעסיקים והן לעובדים. היום, לעומת זאת, החלטנו להתמקד בתחום ספציפי. אזור שהחליט ליצור מעין מתנת קבלת פנים כדי למשוך עובדים עובדים חכמים רבים. המטרה היא לאכלס מחדש את האזורים הכפריים יותר ולשמור על כלכלה חזקה ואיתנה הקשורה קשר הדוק לשטח. לכן, אם אתה מוכן, נוכל להתחיל בטור שלנו!

אזור הגיבור של החדשות היום הוא זה של ארה"ב. לאמיתו של דבר, ידוע הוא כי הצטמצמות הערים הבינוניות והאזורים הכפריים מייצגת תמיד בעיה גדולה במדינות מפותחות ביותר. למעשה, יוזמות רבות הופעלו מאז ומתמיד כדי לאפשר לאנשים לא לנטוש את אותם אזורים ספציפיים, מה שמבטיח את אוכלוסיית האזור עצמו.

עם התפוצצות העבודה מרחוק, סובסידיות, פטורים ממס ואמצעים אחרים למשוך את האוכלוסייה גדלו באופן אקספוננציאלי. די לומר כי כמה עיריות אמריקאיות מציעות מעל 20,000 $ כרטיסי מתנה ותמריצים. בדצמבר 2020 פורסם לראשונה פורטל המאפשר לכל הממשלות המקומיות לתקשר ביניהן בכדי לאמץ יוזמות פיסקליות, המיועדות בדיוק למשיכת אוכלוסיות חדשות.

אבל בואו נראה כמה עבודה חכמה יכולה לאפשר להשיג את המטרה לאכלס מחדש את האזורים הללו ובעיקר איך זה יכול להיות שימושי גם בתחום הנדל"ן. הצורך להימנע מאוכלוסייה, במיוחד באזורים הכפריים יותר, היה הניצוץ שגרם להתפוצצות של יוזמות רבות. כמו אלה של מודרניזציה תשתיתית, הפיכת ערים נחשלות ביותר לערים חכמות, ובעיקר ליצירת מרחבי עמיתים לעבודה בחינם בכל השטח.

על פי הנתונים הסטטיסטיים האחרונים, למעלה מ -10 מיליון איש החליטו לעבור דירה בשנה האחרונה, וזנחו את הערים הגדולות כדי לעבור לאזורים הסמוכים.

בפרברים, או בכל מקרה באזורים בהם מחירי הבתים משתלמים בהרבה, בהם תוכלו ליהנות גם מסביבה טבעית שלווה ורמיזה במיוחד. חשבו למשל על אזורי החוף של לוס אנג'לס וניו יורק. באזורים אלה, על פי הנתונים הסטטיסטיים, ארבעה מתוך עשרה אנשים החליטו לעבור דירה בזכות האפשרות לעבוד מהבית ללא בעיות.

אך אל תחשבו שרק אזרחים פרטיים רוצים לשמור על עבודה חכמה. גם שוק המשרדים משתנה, בהתחשב בכך שחברות רבות תומכות ברעיון המעבר לעיירות קטנות כדי לאמץ גם תרבות ארגונית בר קיימא יותר!
כדי לברר פרטים נוספים על נושא זה ועל נושאים רבים אחרים, הישאר מעודכן ל Realigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB