להיות לורד או ליידי? עם 60 יורו אתה יכול!

מי לא רצה להיות לורד או ליידי אנגלית ולחיות בטירה נפלאה? במיוחד בתקופה בה הרומנטיקה, הן ברמת דקו הבית והן כעידן היסטורי, חזרה לאופנה. שותף גם לסדרות טלוויזיה רבות, כמו ברידגרטון, והרומנטיקה חוזרת לגובה. אבל אם היינו אומרים לך שתוכל לחזור אחורה בזמן, היית מאמין בזה? ובכן, במדריך המיני של היום, אנו רוצים לתת לך את ההזדמנות להפוך לורד או ליידי סקוטיים. מה שדרוש? ובכן, '' רק '' יש צורך ב -60 יורו! אם זה נשמע לכם מעניין, הישארו איתנו. מכיוון שאנחנו עומדים לחשוף כיצד תוכלו למלא תפקידים אלה בהשקעה מינימלית ביותר! בואו נתחיל!
ליוזמה, כפי שציפינו, יש לב סקוטי. למעשה, חברת Highland Titles הציעה מטרה נעלה (רק להישאר בנושא לורדס). כדי לשפר את ההגנה והשימור של נופיה הנפלאים של ארץ זו.

ואתה יודע, בסקוטלנד יש מורשת נוף מעוררת קנאה. הכסף שגויס עם יוזמה מאוד מעניינת זו יתרום לגופים העוסקים בתחום זה אך גם לארגונים ועמותות הפועלים במגזר החברתי. אתגר גדול שמושך התעניינות רבה בקרב האוכלוסייה המקומית. אבל גם זר! אבל בואו נראה כיצד נוכל לממש את הרצון המסוים הזה אך יחד עם זאת נפוץ בקרב רבים. מחירי הקרקעות מתחילים ב -60 יורו עבור מינימום של "רגל מרובע אחת". יחידת מדידה המתאימה ל -0.99 מ"ר. לעומת זאת, עשרה מטרים רבועים עלו 90 יורו.

100 מ"ר, 180 יורו. ארגון יוזמה זו קובע גם כי לאחר רכישת הקרקע, תוענק לבעלים תעודה של '' לאירד '', לורד או ליידי מגלנקו. אבל לא רק. למסמך זה מצורפת תיקייה המכילה מסמך בעל ערך משפטי מותאם אישית, העשוי על קלף. בנוסף למפה של יער גלנקו עם מדריך לאפשר גישה לביקור ברכושם החדש.

בעקבות יוזמה מעניינת זו, לא היו חסרים אירועים שקידמו אותה עד תום. אך אשר, בנוסף לשיתוף ישיר של בעלי הקרקעות החדשים, עורר ורגיש לטובת הגנת הסביבה. מוזר אך נכון, לאחר הבקשות הרבות להפוך לורד או ליידי סקוטיים, גבר גם העניין (והמספרים) של סיורים מודרכים למקומות הירוקים הנפלאים הללו. ממצא נחמד, שבתקווה ניתן לקחת כדוגמה למקומות תרבות אחרים ולערך נוף יקר מפז.

הנוסחה הסקוטית לא הייתה הנוסחה הראשונה בה השתמשו בדרך זו כדי להצליח להחיות את האהבה לירוק. פעילויות דומות נערכו גם בפורטוגל בכדי להביא לאוכלוסייה רגישות רבה יותר כלפי הסביבה והגנתה. אנו מקווים כי חדשות מסוג זה יכולות להגביר ולעורר את האהבה לטבע אצל רבים. האם זו יכולה להיות צורה חדשה של רנסנס תרבותי ונופי?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB