סיכון בועות? המקרה הסיני

בשנה האחרונה סין ללא ספק הייתה הגיבורה הבלתי מעורערת בזירה הבינלאומית. עקב חירום קוביד, שהיה במרכזו בעיר ווהאן, הכלכלה השנייה בגודלה בעולם, היא הייתה וממשיכה להיות בכוונת הכוכבים של החוקרים. אך לא רק בתחומי הבריאות והמדע. אבל גם ברמה הכלכלית. מעצמה כמו זו של סין מסתכנת בבועה בשוק הנדל"ן. למעשה, במשך שנים הוא חושש מפחד זה. אלא שחירום המגיפה לא עשה דבר אלא להאיץ את הקצב. אבל עד כמה הסיכון הזה יכול להתממש? כדי לענות על שאלות אלה, החלטנו ליצור מיני טור המוקדש לנושא. אז אם אתה סקרן לדעת יותר, בוא נתחיל!

עבור אלה שאינם מומחים בתחום, משמעות בועת הנדל"ן היא עליית "לא קיימא" במחירי הדירות. עלייה זו תגרום ברוב המקרים לקריסה של ממש של כל המגזר הכלכלי הייחודי. במקרה זה, כמובן, נדל"ן. ראינו כיצד בתחילה נראה כי סיכון בועות הנדל"ן כמעט ונמלט כאשר באזורים שנפגעו ביותר ממצב החירום נמכרו הבתים בשוק ממש במחירי מבצע. קצת כדי לאפשר הפעלה כלכלית מהירה יותר. קצת בגלל החשש שצריך לשלם מיסים חודשיים קבועים בתקופה כה קריטית ולא ודאית. אולם מכאן, התעניינות בתיקים בינלאומיים בנדל"ן סיני גדלה באופן אקספוננציאלי. עודד גם מפתיחת אתרי בנייה חדשים. עדות על הסיוע הרב והענק שהקצתה ממשלת סין להחייאת כלכלתה. ובכן, סיר ההיתוך הזה יצר אפקט '' דומינו '' הקלאסי.

עד כדי יצירת מצב הפוך לחלוטין. מרגע שאוזן מחדש השוק המקורי, תוך מספר חודשים, התפוצצו מחירי הבתים והבניינים. עם זאת, למרות הכל, התרחשו רפורמות מגבילות חדשות המסייעות למצב זה. כבר קיים בסין ברמת הנדל"ן. ואכן, שוק הנדל"ן הסיני חדור בקשיחות ביורוקרטית רבות המקשות על הרצף עם מגמה בלתי מבוקרת זו.

אך יש חוקרים שחוששים במקום שלמרות קיומן של מגבלות חקיקה, התפוצצות הבועה ודאית. בנוסף לעליית מחירים, זה יגרום גם לשיעור חוב גבוה מאוד, וגם לתופעות של ספקולציות לא חוקיות. למעשה, אנו זוכרים שלמרבה הצער, במקרים אלה, תמיד יש אחוז קטן שבגלל סכנת המחדל הופך להסתעפות בלתי חוקית.

לסיכום, למרות שיש שתי השערות מובחנות ומוגדרות היטב לגבי ההשלכות המעשיות של המצב הסיני, יש להמתין לפני מתן תשובה לשאלה הראשונית. מה שבטוח הוא שכלכלת העולם השנייה לא תאריך מענה, לאור מהירות הפעולה שתמיד אפיינה את המדינה הזו. בזמן ההמתנה לגלות תוצאות סקר זה, אנו ממליצים שתמיד תתעדכן בפורטל שלנו. מדי יום תוכלו למצוא המון חדשות על נדל"ן בינלאומי ואיך העולם כולו מתפתח! תמיד כאן, תמיד עם Realigro!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB