לונדון על הכוונת של קוביד: תחזיות מדאיגות

ללא ספק, אי אפשר לגזור על אומה בעולם שלא נפגעה קשות בגלל חירום המגיפה. ללא קשר למגזרי הייחוס, המרקם הכלכלי של כל מדינה נבדק קשות. כפי שמצאנו במדריכים קודמים, הנחיות הממשלה לתמיכה באוכלוסייה לא היו מעטות. יש מדינות שהעדיפו להעלות את הריבית. אחרים בכך שהם מקטינים אותם מקווים למחזור כלכלי מהיר יותר.

בעלים רבים בחרו למשוך את רכושם מהשוק כדי למנוע פיחות יתר. אבל אם עד עכשיו עסקנו בניתוח מה שקרה, בטור של היום נשנה נקודת מבט. אנו נותנים תשובות לשאלות העיקריות המוצגות על ידי מומחים בתעשייה. בפרט, המצב בלונדון יהיה נושא המחקר שלנו, שכפי שכבר ראינו הוא קריטי מאוד. אז אם אתה סקרן או מעוניין בנדל"ן של העיר המרתקת הזו של פעם, נוכל להתחיל!
אנחנו יכולים לחנוך את הסטודיו שלנו בקביעה שיש פסימיות מאוד חזקה בלונדון מבחינת הגל השלישי. לא רק ברמת הבריאות אלא גם בכלכלה ובנדל"ן. למרות שקוביד הגיע למספרים מפחידים באמת, נראה כי הצעדים שננקטו בעיר זו אינם ככאלה שמבטיחים בלימה של עקומת ההדבקה. יתר על כן, לא חסרים מקרים של חוסר רגישות לנושא זה, בהתחשב בכך שנראה כי רבים אינם רוצים לדאוג כלל למגבלות. תוכניות החדשות משתגעות כל יום עם חדשות המתייחסות למהלך החיים הרגיל למרות אמצעי הזהירות אמורות להוביל להפחתה של חברותיות והתכנסויות. לכן, בעיר זו צפויה גישה פתאומית של מה שנקרא הגל השלישי.

נדל"ן נפגע קשה במיוחד ביחס לדירות שכירות קטנות. היעדר שטחים ירוקים והקיצוץ במיסוי על נכסים, הפכו את זה לאטרקטיבי יותר לחתימה על חוזי מכר בהשוואה להשכרה. אנו זוכרים גם כי בלונדון ה"תרבות "של רכישת נכס נעדרת כמעט לחלוטין. גם בזכות האופי הרב אתני שמאפיין את העיר.

לכן צפויה הידוק חזק של המגבלות, שכבר לא זכו לכבוד גרוע, והפחתת העניין ברכישת נכסים במרכז העיר. זאת בשל ההשפעה הירוקה שעוררה בתקופות נעילה, שראתה את העניין באזורים הטבעיים יותר המוקפים בירק, לעומת רחובות הקניות הגדולים ובכלל באזורי חיי הלילה האופייניים. ההשערה היא של מירוץ אמיתי להתמודד שכבר תופס בתקופה זו. וירידה הדרגתית בעקומת השכירות. במקרה זה, השאלה שיש לשאול היא לא '' כיצד יתפתח המצב '', אלא כמה זמן תנופת המכירות תימשך על חשבון שכירות. אם אתה מעוניין ללמוד עוד, אתה רק צריך להמשיך לעקוב אחר הפורטל שלנו. בכל יום תמצאו מאמרים חדשים רבים המוקדשים לנדל"ן עולמי. עם תשומת לב מיוחדת לדינמיקה הקשורה למקרה החירום של קוביד!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB