הבית הגדול ביותר באירופה

נדל"ן הולך יד ביד עם הטכנולוגיה. זה ידוע היטב ששני המגזרים הללו קשורים כעת יותר ויותר לחלקה כפולה. בתקופה בה חדשנות לעולם אינה גדולה מדי, מתגלה חדשות חדשות בהשוואה לאחרות. אישור נוסף לאופן שבו מגזר הנדל"ן מתפתח כל הזמן. כדי לעמוד באתגרים חדשים ובצרכים של משקיעים פוטנציאליים. סיבה מדוע, היום, החלטנו לדבר על חידוש חסר תקדים. ישירות מגרמניה, הבית המשותף הגדול ביותר באירופה עומד להגיע אך ... מודפס בתלת מימד!
לכן, אם הנושא הזה מסקרן אתכם ואתם רוצים לדעת יותר, עליכם להמשיך לקרוא את השורות הבאות! אז אם אתה מוכן, אנחנו יכולים להתחיל!

נתחיל בניתוח מבנה הבית העתידי בהדפסת שלוש נקודות. זהו בניין המורכב מ -5 דירות המסודרות בשלוש קומות, בשטח של 380 מ"ר. בנוי כולו בעזרת מדפסת תלת מימד.
פרויקט שאפתני באמת, שיוקם בוולנהאוזן שבבוואריה.

החברה העוסקת בפרויקט זה ערכה מחקרים אחרים והשלימה פרויקטים שונים הדומים לזה. כמו זה של בית המגורים הראשון המודפס בתלת מימד, גם בגרמניה, דווקא בבקום.
המטרה היא לחנוך סוג חדש של בנייה שהיא יעילה בהחלט, אך גם סביבתית יותר מזו המסורתית. החברה, דוברת פרויקט זה, רוצה להדגים כי ניתן להשתמש בטכנולוגיית תלת מימד גם להדפסת יחידות דיור גדולות. מרכיב חדש לבנייה אך גם לתחום הנדל"ן, המיועד להיות בעל חשיבות ראשונית.

המדפסת ששימשה למימוש פרויקט זה היא Gantry BOD2. פנינה טכנולוגית אמיתית, כמדפסת כזו, היא מצוידת בראש הדפסה המסוגל לנוע בחופשיות לרווחים ארוכים לאחר כיולו פעם אחת בלבד. באופן זה אתה חוסך הרבה גם מבחינת זמן אבל מעל לכל מבחינת עלויות. ברור, אלמנט חשוב נוסף שחוסך זמן וכסף במשאבים הוא היכולת של המדפסת עצמה לקחת בחשבון גם חיבורי מים וחשמל ואלמנטים בסיסיים אחרים בבניית נכס בתהליך הבנייה.

החברה מקווה כי זהו אחד מאינספור הפרויקטים שניתן לממש באמצעות הכלי הזה. בתקופה כמו זו שאנו חווים, החדשות הללו הן ללא ספק סימן טוב. הדוגמה הברורה לאופן שבו, גם בתקופות כה קריטיות, ניתן להתחדש ובעיקר למצוא חלופות קיימות ואוונגרדיות יותר.

הניסיון הגרמני אינו היחיד בענף הבנייה בתלת מימד. למעשה, נערכו מספר מחקרים בתחום זה והפרויקטים שהושלמו על ידי חברות בנייה שונות. המכנה המשותף היחיד היה בדיוק הכלי שנעשה בו, ככל הנראה, מכריע יותר ויותר הן בתחום הנדל"ן והן בתחום הבנייה. האם זו יכולה להיות תחילתו של עידן חדש? כדי לענות על שאלה זו עלינו רק להתעדכן

.איך לעשות את זה? דרך החדשות שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB