המהומה בסינגפור: נדל"ן משתנה

שוק הנדל"ן הבינלאומי נתון כל הזמן לגירויים, מוטציות מכל הסוגים, זעזועים. מעולם כמו בשנים האחרונות, במיוחד מאז תחילת חירום המגיפה, היא לא סבלה מקריסה אדירה. בין אם מדובר בקריסת מחירים ובין אם בקריסת העניין בשוק עצמו על ידי משקיעים פוטנציאליים, אין זה משנה. המילה "קריסה" אפיינה את הלבנה הבינלאומית, וממשיכה לעשות זאת על כל צורותיה.

משרדים, מגורים, שוק מסחרי, מבלי לשכוח את תחום היוקרה, בדרך כלל זר לכל השפעה או אופנה דרמטיים. החדשות הבאות לא צריכות להפתיע. למעט פרט לא מבוטל. מה נגלה בקרוב. מהכותרת תבין שגיבור הטור שלנו הוא שוק הנדל"ן בסינגפור. אך בפירוט, הנוגע למגזר הדיור הציבורי. אז אם אתה סקרן לדעת יותר ולהבין מדוע יש סערה כזו ... אנחנו יכולים להתחיל!

נתחיל בעובדה. הדיור החברתי של סינגפור ממלא תפקיד מכריע. למעשה, במדינה אסייתית זו, למעלה מ -80% מאוכלוסיית התושבים גרים בדיור ציבורי. ולמרות היותו דיור חברתי, נראה כי מגזר זה הוא ספינת הדגל של הכלכלה הלאומית. ואכן, הצמיחה בדיור החברתי מפתיעה בשנים האחרונות. בזכות יוקר המחייה בסינגפור וחידושים מקומיים מתמשכים. מה שהביא כמובן לעליית ערך (ולכן המחיר) של הנכסים שכבר נמצאים בשוק.

אנו זוכרים גם אלמנט חשוב מאוד נוסף. נוכחותם של תפקידי תפקיד רבים ופתוחים, המכסים כל סוג של מגזר ורמה. מהיי טק למגזר הבריאות. בקיצור, במילים פשוטות, סינגפור התפוצצה! אבל אז, בהקשר כל כך טוב, בתקופה כה דרמטית שכל העולם חווה, מדוע המומחים אומרים שהם מודאגים?

מתחילת השנה הביקוש לדיור סוציאלי גדל באופן דרמטי, מה שהביא לקריסת מכירות הנדל"ן בשוק ה"חופשי ". יותר ויותר אנשים בסינגפור רואים את עצמם '' עניים '', לאור הסטנדרטים הגבוהים מאוד שידועה מציאות זו.
הסיכון החשש הוא שמושג "הבית" הלא פופולרי עלול להיעלם בהדרגה. הסיבה מדוע, אפילו מחירי הבתים השייכים לדיור סוציאלי מתחילים לעלות. מעין אפקט דומינו שמדאיג מאוד. הסיבה לכך, הממשלה החליטה ליישם תוכנית שמוסדרת על ידי הכנסת קרן לעידוד רכישת דיור ציבורי. הקרן המדוברת היא קופת הגמל המרכזית.

באמצעות כלי כלכלי זה ניתן להפוך לבעלי הנכס הציבורי בשיעור של 90%. בנוסף, הבעלים המדוברים יוכלו למכור את בתיהם מחדש לאחר 5 שנים בלבד ועם הרכישה המלאה של הנכס. בכך יועבר קצב הרווח הנובע מהדיור החברתי לציבורי ויוצר מחזור מושרה וכלכלי שאין לזלזל בו.
מדד מעניין, שאנו מקווים שיוביל לתוצאות הרצויות. בזמן ההמתנה לקבלת מידע חדש, אנו מזמינים אותך להישאר מעודכן בפורטל שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB