המותרות הנוספים המופחתים: החדשות האחרונות

בטורים הקודמים הדגשנו כיצד גם לפלח היוקרה, בתחום הנדל"ן, נגרם נזק חסר תקדים. למרות שהתקווה בקרב המשקיעים גדלה בעולם, בזכות מתן חיסונים נגד COVID-19, סימני ההחלמה עדיין איטיים. במיוחד ניתן היה להבחין כיצד ברוב הערים הגדולות מחיר הרכישה של נכס עלה במידה ניכרת. אבל לא רק. שינוי נוסף שאפיין את תחום הנדל"ן הבינלאומי היה זה הנוגע לצורך מצד הרוכשים בזיהוי נכסים עם שטחים ירוקים גדולים, בהם הם יכולים להירגע גם בתקופות נעילה. הטור שלנו היום, לעומת זאת, לא יתמקד בנושאים שהוזכרו קודם, אלא באיך שמטרופולין גדול, כמו ניו יורק, עדים להפחתה עצומה בעלויות מכירת גורדי השחקים החשובים בעיר.

לכן, קוראים יקרים, אם אתם מעוניינים ללמוד עוד או אם ברצונכם להצטרף לקבוצת המשקיעים הפוטנציאליים של התפוח הגדול, אנו ממליצים לכם לקרוא טור זה. גורד השחקים המדובר שהוא הכוכב הבלתי מעורער של העמודים הראשיים של עיתוני ניו יורק ושל ה- One57. לפני שייצג את סמל משבר המגיפה בעולם הלבנים, גורד שחקים זה השיג מכירות של למעלה ממיליארד דולר בתוך חצי שנה בלבד, בשנת 2014. בנוסף לכך, אנו מכירים בתיעוד הנוסף, של המעבר היקר בתולדות ניו יורק: פנטהאוז של יותר מ -1000 מ"ר, שנמכר ביותר מ -100 מיליון דולר (תמורה של 80 מיליון יורו). אז בואו נדבר על דמויות מופרזות, שלעולם לא היו מבשרות על גורל דומה לזה שגורד השחקים הזה חווה באחת התקופות החשוכות ביותר בהיסטוריה האנושית. כפי שהצהרנו במדריכים קודמים, שוק הנדל"ן, בדומה למגזרים כלכליים אחרים, מנסה להתאים את עצמו לצרכים שמציב הרגע.

אך אם ברוב המקרים, כפי שדיווחנו במאמרים השונים, המחירים הנוגעים לנכסים בשוק נותרים סטנדרטיים או עולים (במיוחד אם אנו מדברים על שוק היוקרה), לא ניתן לומר זאת לגבי ה- One 57. חושבים שלאחרונה הושלמה רכישת דירה בקומה 58, עם הנחה של 51% לעומת מחיר השוק ב -2014.

ברור שלא מדובר בסתם דירה אלא בבניין בגודל 416 מ"ר. ואם חדשות אלה אינן מעבירות את חומרת המצב בפועל, אנו רוצים לציין כי המומחים בתחום, המנתחים נתונים אלה, אומרים כי הם מודאגים מגורל תחום הנדל"ן. מה יהיו השלכותיה של פרשה זו, לאחר סיום חירום המגיפה? לרוע המזל אין לנו את הכלים הדרושים כדי שנוכל לענות על שאלה זו. אך אנו מבטיחים לך שנמשיך במדריכים הבאים ליידע אותך על נושא זה ועל כל המגזרים הנושאים סביב נדל"ן!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB