ספרד המהפכנית: הבית והעבודה מוצעים!

ספרד היא ללא ספק אחת המדינות המרתקות ביבשת אירופה. עם מסורת ייחודית מסוגה, הארץ הזו לא מפסיקה להפתיע אותנו. למעשה, החדשות היום יתמקדו בהודעה מיוחדת מאוד שמשכה משפחות וילדים רבים לעיריית גריגוס. לכן, אם אתם סקרנים לדעת יותר, ואולי תרצו לעבור לספרד בסביבה הררית עם משפחתכם, אתם במקום הנכון! מציאת בית לעבודה במדינה זו בהחלט לא תהיה בעיה הודות להודעה שהוציאה העיר הזו! אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל בטור של היום!

למי שמחפש את הכפר ההררי הקלאסי ורוצה להתרחק מהעיר, לא תמיד קל למצוא פיתרון. לעתים קרובות, למעשה, המקומות הנידחים ביותר ורחוקים מהחשמלית העירונית הם גם העניים ביותר. עם פחות אפשרויות עבודה. זה לא המקרה בעיירה גריגוס ביישוב טרואל. העיירה הקטנה הזו, שמונה 132 תושבים בלבד, הוציאה איסור למנוע ממנה להיות מיושבת.

אך ממה מורכבת יוזמה זו? ההכרזה ברורה. העירייה מציעה עבודה ושכר דירה של שלושה חודשים בחינם. לאחר מכן, שכר הדירה שישולם יהיה 225 € לחודש. עם זאת, אם ישנם ילדים בגיל בית הספר במשק הבית, הנתון יורד. 50 יורו פחות לכל ילד נוכח. אז מה המטרה של העירייה הזו? שיהיו יותר תלמידים בבית הספר בכפר, להימנע מסגירתו וכמובן מאוכלס מחדש את האזור.

מהן המשרות הקיימות בתחום זה? תתפלאו לדעת שיש שלוש אפשרויות עבודה. הראשון הוא חלק מעסקי המסעדנות. השנייה במקום בניהול מסעדת מלון, הממוקמת בכיכר המרכזית.
השלישי ... כרוך בעבודות עבודה חכמות! אפשרי הודות לסיבים ולמקומות עבודה רבים.

אבל זה לא הכל! למעשה, צפויה מעין בחירה על מנת להתקבל בהמשך.
מהפרופילים החברתיים של עיריית גריגוס, כל המתעניינים מוזמנים לשלוח סרטון עם כל המשפחה למספר ווטסאפ 618 540 361. על הסרטון להמחיש את המצב המשפחתי. יתר על כן, על מנת לדבוק בשיחה, יש צורך גם לשלוח את קורות החיים המקצועיים של אלה שרוצים כמובן לעבוד באחד משלושת התחומים הללו. חידוש אמיתי, שאנו מקווים שיהיה הראשון מתוך סדרת שיחות ארוכה המקדמת מציאות כפרית ממש כמו זו של גריגוס.

אבל כמה נרשמו לשיחה זו? לטענת העירייה, היו רבים שהחליטו לשלוח את הבקשה. סימן ברור למהפך עליו אנו מדברים כבר כשנה! זה שקשור לצורך לחיות בסביבות טבעיות יותר בהחלט.
אז האם תשלח גם את בקשתך כדי שתוכל לעבור להתגורר בספרד? אם תעשה זאת, אנו מאחלים לך בהצלחה! לכל אלה שרוצים להמשיך ולהתעדכן בנושאי נדל"ן בינלאומיים, אנו ממליצים לכם להתעדכן בבלוג הריאליגרו שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB