עבודה חכמה שמשנה נדל"ן

עסקנו בנושא '' עבודה חכמה '' מספר פעמים וקשרנו אותו לאבולוציה שעוברת הנדל"ן. וכמה פעמים דיברנו על היעדים החדשים שמתגבשים בהדרגה בזירת הנדל"ן הבינלאומית. אך כיום החלטנו לגשת לנושא מנקודת מבט חדשה. השאלה שרבים שואלים היא הבאה: מהן המגמות החדשות הכוללות נדל"ן ועבודה חכמה? אם גם אתם סקרנים לדעת יותר, ובכן אתם במקום הנכון. אנו בריאליגו יצרנו טור מיני כדי שנוכל לחזות ולנתח תופעה זו. אז אם אתה מוכן, נוכל לחנוך את זה!

אין זה מפתיע שהמונח "עבודה חכמה" כל כך לא ידוע במדינות רבות לפני חירום המגיפה הפך להיות דבר שבשגרה. אך כיצד יכול הסדר זמני המעביר את מקום העבודה ממקום העבודה לבית, להרגיז את הנדל"ן? זה יכול ואיך! נתחיל מיד בניתוח מה קורה והיכן נרשמה 'המטמורפוזה' העיקרית בשוק הלבנים. קודם כל, מה שעורר התעניינות רבה מצד מומחים בתעשייה נוגע למעבר הבית הראשון. בדיוק, ברוב המקרים, רובם החליטו לעבור לצמיתות לאזור הערים הגדולות כל עוד הם קרובים למקומות לא מושחתים או בוודאות לבחור בחללים גדולים יותר עם מרפסות או גינות חיצוניות. המהפך הפשוט הזה היה מכריע.

כפי שצוין כי החיפוש אחר המקום המושלם לחיות ולעבוד בו במקביל. עורף המטרופולינים הגדולים מייצג, באופן עקרוני, את הלב הפועם של הכלכלה. בהתחשב בכך שחברות רבות השאירו את בחירת העבודה בידי העובד, בכל הנוגע לעבודה באופן אישי או מרחוק, החליטו הקונים לבחור בפתרון מעורב. בנוסף, היה צורך להיות מסוגל לקבל מקום '' זן '' בביתו. קשר עם הטבע. מרחב ייחודי ובלתי מעורער, להיות מסוגל להירגע ולנתק את החשמל לאחר יום עבודה באותו מקום.
אך אם רובם בחרו בבחירות ראשונות אלו, יש להזכיר את השנייה בדירוג, באחוזים. הם בחרו אלטרנטיבה קיצונית עוד יותר, והעניקו זכות למקום לעבוד בנוחות.

אנחנו מדברים על אלה שהחליטו להפוך את העבודה החכמה לשינוי חיים חסר תקדים, שעובר למקומות הלב. הרים, ים, אגם, הם התרחישים החדשים של עבודה חכמה אך גם של נדל"ן. חופש נצחי, שבמדינות רבות הביא לצורך בהעצמת מקומות מעניינים היסטוריים או יעדים תיירותיים שנשכחו לחלוטין עקב המגיפה המתנהלת. לכן, יוזמות '' האירו האחד '' והכספים הרבים שהקציבו הממשלות השונות כדי לפתח מחדש את המציאות הללו אינם מפתיעים. אפילו חברות העדיפו, במידת האפשר, לעזוב את המשרדים ולפקח על עובדיהן בצורה ממש חכמה. יכול להיות שזו תחילתו של עידן חדש?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB