נדל"ן ומשחקי הכס: בית קלארק למכירה

מיותר לשאול מי מכיר את '' משחקי הכס ''. הסדרה המפורסמת שכבשה מיליוני ומיליוני צופים, זכתה להצלחה מפחידה. גם בזכות האמפתיה העזה שנוצרו על ידי גיבוריה אשר ברשתות חברתיות שונות באו במגע ישיר עם מעריציהם. ללא ספק, ידוע היטב כיצד אמיליה קלארק הייתה אחת הגיבורות המוערכות ביותר. זו הסיבה שהידיעה על הווילה שלו למכירה עוררה סקרנות רבה. חדשות שלא יכולנו לפספס. זו הסיבה שאנחנו בריאליגרו החלטנו לדבר איתך על זה, כדי לגלות מה טמון בין כותלי בית קלארק!

אנו מניחים שכמובן שלא מדובר במגורים פשוטים. אנחנו מדברים על וילה מפוארת במיוחד, הממוקמת בקליפורניה. המבנה כולו מוקף משוכות גבוהות, עצים מטופחים, ההופכים את הבית הזה לפשרה המושלמת בין יוקרה, טבע ורוגע. יש גם אזור בריכת שחייה, בחוץ, במצב מיוחס באמת. האדריכל שיצר את תכשיט הנדל"ן הזה היה רחוק ראייה. על ידי הגדרת הבריכה במיקום מסוים זה, היא מאפשרת לה להיות גם בצל, בזכות העצים והגדרות, אך גם מחוממת על ידי קרני השמש.

אבל זה לא הכל, כמובן. שאר המבנה מאופיין בנוכחות חלונות גדולים המאפשרים תקשורת רציפה הן עם הסביבה שמסביב והן עם שאר חדרי הבית. שום דבר לא נותר במקרה. ההתייחסות לטבע קיימת גם בבחירת החומרים. כמו העץ המשמש לבניית המדרגות הפנימיות המחברות את קומת הקרקע לקומה הראשונה. אבל לא רק. אפילו המדפים וכונניות הספרים (לגמרי בעץ) מלאים בצמחים מטפסים בסגנון זן מושלם. בכל פינה בבית תוכלו לנשום אווירה של שלווה ושלווה. קצת כמו אותם רגשות שמעוררים את הדמות שגילם קלארק, דאינריז טארגאריין.

עם זאת, יש חלל שהוא יותר זן מכולם. מעין סלון, המאופיין בצמחים היורדים באלגנטיות מהתקרה ונמשכים סביב אורות רכים. כל זה משתלב בצורה מושלמת עם ספות העץ ופופי "אפקט הענן" הלבנים. בקיצור, רק הדרקונים האהובים ביותר של דאינריז היו חסרים כאן! אבל מה שווי השוק של פינת גן העדן הנפלאה הזו? המבנה כולו למעשה כבר הוכרז במכירה פומבית בשווי של 4.4 מיליון דולר.

דמות חשובה אך שרבים היו רוצים להפגיז כדי להפוך לבעלים של הווילה המלכותית הזו. אבל אם פספסת את ההזדמנות הזו, אל תתייאש! בפורטל שלנו תוכלו למצוא המון חדשות בשוק הנדל"ן מדי יום. כולל בתים הכי יפים שיכולים להיות בשבילך. לכן, אם אהבתם את הטור המיני הזה, עליכם רק להתעדכן כדי לגלות עוד. אנחנו מחכים לכם כל יום ומי יודע ... אולי בכלל תוכלו להיתקל במציאה שמתאימה לכם!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB