בקתה על הר הגעש: הגימיק האיסלנדי החדש

אנו יודעים, בשנה האחרונה, נדל"ן היה מבוקש יותר מתמיד. עד כדי יצירת חידושים שלעתים קרובות הותירו אותנו פעורי פה. בשנת 2020, למעשה, עלה הצורך ליצור מבנים גדולים יותר בר-קיימא, גדולים יותר מבלי להזניח את הנוחות המבוקשת ביותר. הרצון להיות בקשר עם הטבע בא לידי ביטוי מעל לכל אחרי חודשי הנעילה הארוכים שאפיינו את מרבית מדינות העולם.

זו הסיבה שלא חסרו מקרים חריגים של מבנים שנוצרו מאפס, כדי לספק בדיוק את הצורך הזה. מגע ישיר עם העולם החיצון, שנחשב במשך שנים לאלמנט בעל חשיבות משנית, הופך כיום לשולט בתהליך בחירת הנכס. מה אם היינו אומרים לכם שבאיסלנד אפשר לקבל בית המוקף בתצורות לבה? כן, אנו ב- Realigro מצאנו את החדשות "החמות" האלה באמת. אם אתה סקרן לדעת יותר, המשך לקרוא את השורות הבאות!

ההכרזה ברורה: רק להרפתקנים ביותר. לא פלא שזו דרישה בסיסית להצליח לנצל את אסקה. הראשון מתוך סדרה של בקתות ידידותיות לסביבה לחלוטין שתוכננו סביב אגם מיווטן, ליד הר הגעש Hverfjall.

אזור בלתי סביר בעליל, שכנראה לעולם לא היינו מזהים כמקום המושלם לבלות בו חופשה. ובכן, בקתה טרומית זו ממוקמת יותר משש שעות מבירת איסלנד, בתוך עיר המאוכלסת ב -300 תושבים בלבד. הימור טוב לתיירות מקומית, שהחליטה להשקיע בנדל"ן הקיצוני ביותר. בדיוק, זה שנמצא במגע מלא עם הטבע. אבל עכשיו בואו נראה איך הבקתה המסוימת הזו בנויה. בסך הכל הוא נמדד 21 מ"ר וברגע שנכנס פנימה, ניתן לקלוט עד כמה חיפוי האורן הבהיר חיוני בכדי להעביר תחושה של אור, חום ואירוח. בחירה, זו המשמשת, שמקורה יפני עתיק מאוד (אנו מדברים על טכניקת shou sugi ban, המבוססת על יצירת ניגודים רכים באמצעות חיפויי חומרים טבעיים).

המבנה כולו כולל חדר שינה זוגי, חדר רחצה ומטבח פתוח, האחרון מחובר ישירות לטרסה מפוארת. על אף שגודל הבית קטן ביותר, אי אפשר לומר את אותו הדבר לגבי התקרה הגבוהה מאוד; מה שמייצר תחושה של נוחות ומרווח. אפילו הריהוט המעוצב בהתאמה אישית, כמו גם השלמת החלל, מזכירים נאמנה את הסביבה הטבעית שבתוכה מוכנס הבקתה.

אחרון חביב הגג, שהמיוחד שלו הוא להיות מסוגל להשתלב לחלוטין עם שאר הנוף, עשיר בצמחייה. יתר על כן, החלונות הגדולים מאפשרים את כל מה שבשנה האחרונה התבקש ביותר על ידי משקיעים פוטנציאליים: קשר ישיר ורב שנתי עם הסביבה החיצונית. פרויקט מבריק באמת, שהצליח במיוחד, לאור הזמנות רבות של תיירים המעוניינים לבקר באזור ובו בזמן לחוות חוויה שונה לחלוטין מהרגיל.

ואתה, היית יוצא אי פעם לחופשה בבקתה במרחק אבן ממכתש?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB