מילניאלס הרגיזו את המותרות

כמה פעמים בטורים הקודמים דיברנו על תופעת '' המילניאלס ''. עבור מי שלא עקב אחריהם, המילניאלס הם פשוט הצעירים של ימינו, שעם אופנות והרגלים חדשים מרגיזים את כל המגזרים. כולל שוק הנדל"ן. עד כדי כך שבמדינות רבות, כגון ספרד או גרמניה, הופעלו התערבויות רבות כדי לאפשר למשקיעים צעירים להשיג עצמאות דיור משלהם ביתר קלות.

ובכן, אם כאשר אנו מדברים על '' דור ה- Z '' אנו חושבים רק על שינויים קטנים שהוא מבצע בחברה של ימינו, אנו טועים. למעשה, מגזר מרכזי של נדל"ן, מותרות, היה וממשיך להתקיים בדיוק בגלל הנתח החדש הזה של האוכלוסייה. מכריעים יותר ויותר בתהליכים אבולוציוניים חברתיים אך גם כלכליים. במקרה שלנו, בטור של היום, ננסה לנתח את המצב בארה"ב, הנוגע לנדל"ן יוקרתי.
אז אם אתה מוכן, נוכל להתחיל!

אנו מניחים שאפילו מותרות עברו שינויים חשובים. קודם כל, מבחינת מחירים. פלח היוקרה למעשה, בחלק מהמדינות, חווה קריסות אמיתיות במונחים כלכליים. באחרים, ירידה בזמינות הנכסים בשוק. השפעה ברורה, כדי למנוע פיחות קיצוני של הלבנים. לכן, אם חירום המגיפה פגע גם בעמוד כמו מותרות, לא תופתעו אם השינוי היה מונע ברובו על ידי המילניאלס. בואו נראה את הנתונים.
אם לפני המילניאלס העדיפו את החתימה על חוזי שכירות, כעת באמריקה הם מייצגים 38% מרוכשי נכסי היוקרה. הם ממש מפרקים רעיון אבות. זה שצעירים אך גם מבוגרים יותר מעדיפים לקנות בתים במחירים נמוכים תחילה ואז להעשיר ולשנות אותם רק ברגע שהם משיגים יציבות כלכלית חזקה.
אבל בואו נראה ביחד מהם המקומות הפופולאריים ביותר עבור משקיעים צעירים. ראשון קליפורניה שטופת השמש ואחריה פלורידה.

שני אזורים הידועים ביופיים הטבעי, אך גם בנוכחות שכונות וערים רבות בהן יוקר המחיה גבוה מאוד. אך ככל הנראה, נראה כי זו אינה בעיה עבור צעירים. יתר על כן, חוקרים הדגישו זכות נוספת למילניום. זה להיות הדור המשכיל ביותר, בזכות הרווחה הכלכלית הנוכחית (למרות המשבר). האפשרות של חינוך חינם אך גם הלך הרוח האמריקני של השקעה, כבר מגיל צעיר, במכללות העתידיות של ילדיהם, הובילה להולדת דור מודע ליכולותיו. ומעל לכל להוט להיות עצמאי כמה שיותר מהר.

אנו גם מזכירים לך שהמילניאלס הם כ- 72 מיליון אמריקאים, אחת מקבוצות האוכלוסייה הגדולות ביותר, המתכוננים לצלול לעולם העבודה והמיקוח. כיצד יתפתח המצב? בזמן ההמתנה, אנו משאירים אתכם עם המסר החיובי הזה שנתנו לנו החבר'ה הצעירים, שלומדים לצמוח רק על ידי צעדים קטנים קטנים, בנדל"ן יוקרתי! בזמן ההמתנה לגלות עוד, המשיכו לעקוב אחרינו בפורטלים שלנו!

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB