בית ממוחזר: סופר ירוק!

עד עכשיו אתה יודע. אנחנו בריאליגרו תמיד מחפשים חדשות יוצאות דופן באמת. כדי לגרום לכם לטבול מלא אמיתי בשוק הנדל"ן הבינלאומי. על כל צורותיו. סיבה מדוע, גם היום אנחנו רוצים לחלוק איתך חדשות סופר. אולי הכי סמלי, שכן הוא דוגמה לאיך שהחיים הירוקים הופכים לפילוסופיית חיים אמיתית עבור רבים. צעירים ומבוגרים.

לכן, אם גם אתם רוצים לדעת יותר, אנו יכולים לחנוך את הטור שלנו!
לפני שנכנס לפרטים שהופכים את הבית הממוחזר הזה לירוק באמת, יש צורך לקחת צעד אחורה כדי להבין מה זה בעצם אומר לחיות ירוק. בחיי היומיום, כל אחד מאיתנו מבצע אינסוף פעולות שיכולות להיות השלכות משמעותיות על הסביבה שמסביב.

בעל גישה ידידותית לסביבה פירושו לנסות לעקוב אחר ההשפעות הנובעות מהפעולות היומיומיות שלנו. במילים אחרות: הימנע מצריכה מוגזמת, אל תזהם את הסביבה, וצמצם את השימוש בחומרים שאינם מתכלים.
בהתבסס על האמור לעיל, אין זה מפתיע כיצד הבית אותו אנו מתארים יכול להיות ההישג המקסימלי של מטרות אלה.
אבל בואו ניגש ללב הטור הזה. כדי לגלות איך נראה הבית הסופר ממוחזר הזה! קודם כל, אנחנו מדברים על '' מיני בית '', בית קטן מאוד אך פונקציונלי במיוחד. לאחר התנופה הראשונית של מיני בתים, שנחנכה לאחרונה, נראה שתופעה זו עדיין צומחת! אבל זה לא הכל. בנוסף להיותו אסתטי, יש למיני האוס הזה גם גלגלים. בקיצור, סופר פונקציונלי!

אבל איפה זה? מי הגה את זה?

הבית המדובר הוא בקתה ניידת ישנה, הממוקמת בפנסילבניה. יוצר הפרויקט, קודי מקרביצן, רצה ליצור את האלטרנטיבה הכלכלית, הניידת ובעיקר הסביבתית. בואו ננסה להבין מה החוזקות של המבנה הזה. למרות שמדובר בבית זעיר, לא חסר כל הנוחיות שאפשר להעלות על הדעת. מצויד בקומת קרקע ובביניים, יש לו גרם מדרגות טלסקופי המחבר את האזור התחתון לקומת הביניים. איפה שיש מיטה ותאורה. בנוסף לכל החומרים המקיימים, כמו אסלת קומפוסט וחיפויי פלדה שונים, הבית כולל גם קורות מאסם ישן וחפצים שניצלו מפרויקטים אחרים. בקיצור, תמהיל מושלם, המבטיח נוחות, שלמות, אסתטיקה אך גם חסכוניות!

בתוך 14 מ"ר בלבד, ניתן היה למעשה לחולל מהפכה בבקתה ישנה. ומעל לכל, תנו חיים חדשים לחומרים שכעת נראו שאיבדו את תפקידם.
אך מה שהופך את הבית הזה למיוחד באמת הוא הפילוסופיה הירוקה שאימץ היוצר שלה. משב של רעננות, שנראה כאילו מחבק גם צעירים המחפשים בית חדש, דורשים פחות נוחות ויותר קיימות.

מי יודע אם יהיו חדשות אחרות הדומות לזו. אנחנו בריאליגרו לא יכולים לחכות ולשתף אתכם! תמיד כאן, בטור האהוב עליך!
ואתה, האם היית מקבל אי פעם בית זעיר במיוחד בר קיימא?

חיפוש ב Realigro

 

    Realiro חשבון

    • Twitter
    • Facebook
    • LinkedIn
    • Instagram
    2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
    Neikos Digital Agency
    1. העדפות

      לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

      קבע עכשיו אל תציג שוב
    BB